سخن روز /
رشد 33 درصدی خرید تضمینی گندم تعاون روستایی استان البرز
1403/04/13

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان البرز : مهندس مصدقی مدیر استان از ادامه خرید تضمینی گندم در مرکز خرید شرکت تعاونی روستایی احمد آباد واقع در شهرستان نظرآباد خبر داد.

وی با اشاره به اینکه برای خرید گندم از کشاورزان در استان یک مرکز خرید در شهرستان نظرآباد (احمدآباد) در نظرگرفته شده که از تاریخ1403/03/025 کار خود را آغاز نموده ،فرمود: خرید گندم توسط این مرکز خرید نسبت به سال گذشته 33 درصد رشد داشته است.

مهندس مصدقی با اشاره به اقدامات مناسب بخش دولتی و تشکل های مردمی برای تشویق کشاورزان به فروش محصولاتشان به مراکز خرید، افزود: خرید تضمینی گندم به قیمت هر کیلوگرم 17 هزار و 500 تومان ،از کشاورزان در حال انجام است.

وی همچنین گفت: برای سال جاری در مرکز خرید گندم احمدآباد 2 محل تخلیه و نگهداری گندم در نظر گرفته شده بود که تاکنون 12 هزار تن گندم خریداری شده در حالی که سال گذشته فقط 9 هزار و47 تن خریداری شده بود.

شبکه تعاون روستایی استان طی دو سال اخیر در جهت حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان با امکاناتی که در اختیار شرکت تعاونی روستایی احمد آباد دارد ، خرید تضمینی گندم را به بهترین شکل انجام داده است.

تعداد مشاهده خبر64 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal