سخن روز /
برگزاری آیین توزیع سود نقدی سهام به سهامدارن شرکت های تعاونی روستایی زرین آباد در شهرستان خدابنده
1402/12/24
با هدف افزایش اعتماد فی مابین اعضاء و شرکتهای تعاونی و پاسخ به مطالبات سهامداران برای اولین بار طی نیم قرن گذشته سود نقدی سهام به سهامداران شرکت تعاونی روستایی زرین آباد خدابنده با حضور مدیرتعاون روستایی استان زنجان معاون فرمانداری شهرستان و رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و جمعی از نمایندگان گروه تعاونی شرکتهای تعاونی روستائی زرین آباد پرداخت شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان زنجان، درراستای تکالیف قانونی و اساسنامه ای و اعتماد سازی در سطح اعضای شرکتهای تعاونی روستایی و پاسخ به مطالبات سهامداران برای اولین بار در سطح شهرستان خدابنده مراسم توزیع سود نقدی سهام برگزار شد.
این مراسم در تاریخ 20 / 12 / 1402 با حضور مهندس جعفری مدیریت تعاون روستایی استان، قاسملو معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان خدابنده، کریمی بخشدار بزینه رود، کرمی زرندی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و جمعی از نمایندگان اعضا شرکتهای تعاونی روستایی با برگزاری مراسمی به صورت نمادین برگزار شد که مبلغ 000 / 000 / 200 / 3 ریال به 1500 نفر از اعضا تعاونیهای روستایی زرین آباد سود سهام به صورت نقدی پرداخت کردند.
در این مراسم مهندس جعفری اظهار کرد: شبکه تعاونیهای روستایی به عنوان مهم ترین تشکل در بخش کشاورزی یکی از نهادهای پشتیبان و حامی توسعه روستایی و بهره برداران و تولید کنندگان بوده که دارای توانمندیها و ظرفیتهای بالقوهای در تامین نیازهای اساسی روستائیان و کشاورزان می باشند . لذا این نهاد مردمی به عنوان پلی میان آحاد جامعه روستایی و دولت است.
جعفری افزود: با برنامه ریزی مناسب انجام گرفته برای ارائه خدمات بهتر و بهبود شرایط زندگی مردم و کشاورزان، تعاونیهای روستایی شهرستان خدابنده اقدامات تحول آفرین و راهبردهای مهمی را برای توسعه تعاونیها شروع کرده است .راهکارهای اصلی توزیع عادلانه ثروت و خدمات به مردم و کشاورزان، حرکت درمسیر توسعه تعاونیها بوده و کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی نیز عمدتاً اعضای شرکتهای تعاونی روستایی هستند که از محل درآمد حاصل از اجرای پروژه های اقتصادی در سطح تعاونیها درقالب سود سهام بهره مند می گردند .
شایان ذکر است که این حرکت موجبات رضایتمندی عمومی درسطح شهرستان خدابنده گردیده است . 
تعداد مشاهده خبر80 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal