|
سخن روز :
امور مالی


شرح وظایف پرسنل واحد مالی سازمان

کارشناس مسئول امور مالی

   ۱) نظارت بر پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان

   ۲) نظارت بر تهیه و تنظیم بموقع صورتحسابهای سازمان اعم از جاری و عمرانی

   ۳) تهیه و تنظیم به موقع تراز مالی سازمان (جاری و عمرانی)

   ۴) پیگیری وصول درآمدها

   ۵) پیگیری امور مرتبط با بودجه سازمان

   ۶) رعایت سقف دریافت و پرداخت هزینه های پرسنلی - اداری و رفاهی

   ۷) اجرای دقیق کلیه مقررات و بخشنامه ها و دستورالعملهای مالی

   ۸) شرکت در کمیسیون و جلسات حسب مورد

   و...

حسابدار و امین اموال

   ۱) تحویل اموال و کالاهای تحت ابوابجمعی را بر اساس مدارک مثبته

   ۲) در اختیار قراردادن اموال به کارکنان با موافقت مافوق و با تنظیم صورتمجلس و فرمهای ذیربط

   ۳) ثبت دفاتر اموال طبق آئین نامه خرید و انتقال اموال دولتی

   ۴) تهیه و نصب صورت اموال موجود در محلهای مختلف

   ۵) کنترل اموال و اثاثیه موجود با صورتهای منصوبه در مکانهای مختلف بصورت دوره ای و گزارش مراتب به مسئول مافوق در صورت مشاهده مغایرت

   ۶) تهیه و ارسال آمار و اطلاعات مربوط به اموال و اثاثیه سازمان

   ۷) انجام اقدامات لازم به منظور نصب علایم مخصوص و برچسب های شماره دار طبق مقررات مربوط

   ۸) صدور پروانه خروج برای اموال، تهیه صورت اموال زاید و اسقاطی و ارسال آن به مراجع مربوطه

   ۹) نگاهداری حساب کلیه اموال منقول، مسروقه و یا از بین رفته، طبق آیین نامه اموال دولتی و ثبت مشخصات آنها در دفاتر اموال

 و...

تاریخ به روز رسانی:
۲۰۱۹/۰۶/۲۰
تعداد بازدید:
۱۴۲۷
Powered by DorsaPortal