سخن روز /
برگزاری جلسه کارگروه فنی سیترا در اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونیهای روستایی و کشاورزی
1403/02/10

به گزارش پات، با حضور اعضا کارگروه فنی سیترا، هراتیان مدیرکل محترم دفتر حسابرسی سازمان مرکزی و رجبی مدیرعامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونیهای روستایی و کشاورزی در دفتر مرکزی اتحادیه برگزار گردید.

در ابتدای جلسه جناب مهندس مقتدر بعنوان سرپرست تیم فنی کارگروه نسبت به توضیح عملکرد نرم افزار سیترا در سال 1402 پرداختند و برنامه های اولویت دار در سال 1403 را نیز تببین نمودند.

 پس از آن جناب آقای مهندس هراتیان مدیر کل حسابرسی سازمان مرکزی ضمن قدردانی از اعضا محترم کارگروه فنی سیترا، درخواستها و توقعات این دفتر از نرم افزار سیترا را ارائه نموده و تاکید بر مشارکت بیشتر کارگروه فنی سیترا با دفتر حسابرسی تاکید داشته و خواستار عزم جدی جهت انجام کامل تعهدات در قسمت پشتیبانی و همچنین توسعه نرم افزار سیترای تحت وب و ماژولهای ارتقا یافته بودند.

در ادامه جلسه مهندس رجبی گزارشی از موارد فنی سیترا احصا شده از استانها ارائه داده و خواستار حمایت بیشتر سازمان از روند توسعه نرم افزار سیترا شد و همچنین با تیم توسعه جهت تقویت سیستم واسط و رفع نواقص آن به بحث و بررسی پرداخت.

سپس جناب مهندس شهبازی هم در پایان نسبت به ارائه گزارش سطح بندی استانها به مدیر کل محترم حسابرسی اقدام نمود و مقرر گردید ایرادات با اولویت در هفته آتی رفع و در جلسه بعدی کارگروه گزارش افدامات انجام شده، ارائه شود.

تعداد مشاهده خبر206 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal