سخن روز /
بازدید مشترک معاون استاندار، مدیر تعاون روستایی و دیگر مسئولین استان از غرفه های طرح تنظیم بازار نوروزی تعاون روستایی در سطح استان البرز
1403/01/06

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی البرز، معاون استاندار البزر با حضور مدیر تعاون روستایی، نماینده فرماندار، مدیربازرسی سازمان جهادکشاورزی استان، معاون بازرسی سازمان صمت، تیم تنظیم بازار جهادکشاورزی شهرستان کرج، نماینده تعاون روستایی، نماینده تعزیرات حکومتی در ایام تعطیلات نوروز از روند و کیفیت عرضه میوه غرفه‌های تنظیم بازار تعاون روستایی و سازمان میادین کرج بازدید مشترکی به انجام رساندند.

مصدقی در این بازدید بر عرضه میوه و محصولات پروتئینی تنظیم بازار در شهرستانهای استان نظارت و از نزدیک کیفیت میوه ها، مرغ و گوشت منجمد دولتی را بررسی و بر مناسب بودن قیمتها در غرف تاکید و با فروشندگان و شهروندان به گفتگو پرداختند.

وی با بیان اینکه باید تعادل،توازن و نظارت بر بازار در این ایام بیشتر از سایر مواقع سال باشد،افزود:با توجه به اینکه نیازمردم در این ایام بیشتر از سایر ایام سال است،باید با برنامه ریزی درست و هماهنگی بین مسئولان آرامش و اطمینان لازم برای شهروندان ایجاد شود.

 مدیر تعاون روستایی اظهار داشت: از 93 غرفه ‌برپا شده ابتدای طرح (اواخر اسفند) در کل استان برای توزیع میوه شب عید، در حال حاضر حدود 70 غرفه به کار خود ادامه میدهند که تامین شهر کرج و فردیس بر عهده سازمانهای میادین میوه و تره بار شهرهای مذکور و تامین سایر شهرستانها و 4 غرفه در شهر کرج بعهده تعاون روستایی می باشد که باید با مدیریت دقیق و نظارت کامل فعالیت نمایند.

شایان ذکر است میزان 9.4 تن مرغ منجمد و 2.7 تن گوشت قرمز منجمددر سطح شهرستان های استان به صورت سیار در کنار غرف عرضه میوه شب عید توسط جهاد کشاورزی و با همکاری غرفه داران توزیع گردیده است.

تعداد مشاهده خبر207 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal