سخن روز /
توزیع میوه نوروزی تنظیم بازار از 25 اسفند 1402 در استان البرز
1402/12/26

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان البرز،عادل مصدقی خبرداد : توزیع میوه تنظیم بازار شب عید و نوروز 1403 از روز جمعه 25 اسفند و از طریق غرف جانمایی شده در سطح استان و شهرستانهای تابعه آغاز شد.

مصدقی افزود: توزیع میوه نوروزی با قیمت مصوب در 93 جایگاه وغرفه آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت که 4 غرفه از این تعداد اختصاصاً متعلق به شبکه تعاونیهای روستایی استان می باشد.

⬅️وی اظهارداشت: به همین منظور250 تن پرتقال تامسون شمال و 200 تن سیب با بهترین کیفیت توسط اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان کرج خریداری و در سردخانه پهنسار ذخیره و در حال توزیع است.

مصدقی گفت: در این غرفه ها با مصوبه کمیته راهبری میوه استان پرتقال با قیمت هر کیلوگرم 19 هزار تومان، سیب قرمز و زرد هر کیلوگرم 31 هزار تومان به فروش می رسد.

در ادامه ایشان تصریح نمود: در کنار اتحادیه شرکتهای تعاونیهای روستایی شهرستان کرج ، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی کرج و فردیس نیز اقدام به تامین وتوزیع 500 تن سیب و 500 تن پرتقال با نرخ مصوب در کنار اتحادیه شهرستان کرج در 41 غرفه شهر کرج و فردیس نموده اند تا هیچ کمبودی در این خصوص نزد شهروندان احساس نشود.

تعداد مشاهده خبر226 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal