سخن روز /
بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان و مدیر تعاون روستایی استان زنجان از محل ذخیره سازی میوه شب عید 1403
1402/12/26

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی زنجان، مهندس جعفری مدیر تعاون روستایی استان به همراه دکتر محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان از محل ذخیره سازی میوه شب عید 1403 بازدید بعمل آوردند.

 جعفری طی این بازدید اظهار کرد: 150 تن سیب و 100 تن پرتقال تامسون خریداری شده و در سردخانه های استان موجود بوده و با آغاز طرح توزیع خواهد شد.

 ایشان یادآور شدند میوه تأمین شده دارای کیفیت مطلوبی بوده و در سردخانه های استان ذخیره شده و متناسب با تصمیم کمیته راهبری میوه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول اظهار داشت: نظارت مستمرفنی در مراحل سورت، بارگیری، حمل و ذخیره سازی میوه با بهره گیری از تجارب سال های گذشته صورت گرفته است همچنین تامین و ذخیره سازی میوه شب عید در استان زنجان به مباشرت (اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی استان زنجان) انجام شده و نظارت برعهده کمیته راهبری میوه استانی است.

در این بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری از زحمات مدیریت تعاون روستایی استان در زمینه اقدام موثر در تنظیم بازار شب عید تقدیر و کیفیت میوه را خوب اعلام نمودند. مطابق تصمیمات اتخاذ شده میوه با تخفیف 15درصدی در غرف سطح استان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت

تعداد مشاهده خبر226 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal