سخن روز /
توزیع میوه شب عید نوروز 1403 شبکه تعاونیهای روستایی استان زنجان
1402/12/27

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی زنجان، توزیع میوه ایام پایانی سال 1402 و نوروز 1403 از 26 اسفند در سطح استان زنجان آغاز شد.

 در راستای اجرای طرح تنظیم بازار و کنترل قیمت میوه های پرمصرف ایام پایانی سال سیب و پرتقال توزیعی توسط شبکه تعاونیهای روستایی استان زنجان 15% زیر قیمت بازار تعیین شده و از تاریخ 26 اسفند ماه در سطح استان در حال توزیع می باشد.

 مهندس جعفری مدیریت تعاون روستایی استان گفت، طرح نوروزی توزیع میوه شب عید نوروز 1403 در سطح استان زنجان از 26 اسفند ماه سال جاری شروع شده. جعفری اظهار کرد: 150 تن سیب و 100 تن پرتقال تامسون خریداری شده و در سردخانه های استان موجود بوده و در حال توزیع می باشد.

مهندس جعفری یادآور شد میوه تهیه شده باکیفیت بوده و دز سردخانه های استان ذخیره شده و با نرخ 15% زیرقیمت بازار به دست مصرف کنندگان می رسد.

این مقام مسئول اظهار داشت: نظارت مستمرفنی در مراحل سورت، بارگیری، حمل و ذخیره سازی میوه با بهره گیری از تجارب سال های گذشته صورت گرفته است همچنین تامین و ذخیره سازی میوه شب عید در استان زنجان به مباشرت (اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی استان زنجان) انجام شده و نظارت برعهده کمیته راهبری است.

تعداد مشاهده خبر381 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal