پیام تبریک مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی به رئیس جمهور منتخب ملت
1403/04/16

به گزارش پات؛ دکتر فصاحت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی در پیامی ضمن تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم فهیم در انتخابات ریاست جمهوری، تعیین منتخب مردم به عنوان رئیس جمهور ملت عزیز ایران را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم اله الرحمن الرحیم

حضور حماسی، شورانگیز و با صلابت مردم فهیم، شریف و زمان شناس ایران اسلامی در لبیک به رهبر معظم و فرزانه انقلاب در تحقق انتخاباتی با شکوه، پس از ضایعه دردناک درگذشت شهادت گونه رئیس جمهور مردمی، علاوه بر نمایش اقتدار میهن اسلامی در عبور از تنگناهای تاریخی، 15 تیرماه را نیز به عنوان برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساند.

اینجانب از مردم عزیز و گزانقدر میهن اسلامی که حضور بی نظیر و پرمعنای خود در امتداد مسیر شهدای خدمت، را یکبار دیگر به رخ مستکبران کشیده، شیطان بزرگ را بار دیگر ناکام ساخته و با رای خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی بر افتدار نظام افزودند، تشکر و قدردانی می نمایم.

به منتخب مردم ایران اسلامی نیز صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیق روزافزونشان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران، تحت هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

تعداد مشاهده خبر1167 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal