جلسه هم اندیشی درخصوص مدیریت شرایط حساس کنونی
1403/03/01

به گزارش پات، جلسه هم اندیشی درخصوص مدیریت شرایط حساس کنونی، با حضور دکتر فصاحت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی، حجت الاسلام کلانتری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران ستادی و استانی در سالن جلسات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمودزاده ضمن بر شمردن خصایص اخلاقی و ویژگی های بارز رئیس جمهور شهید، در داغ این عزیز سفر کرده مرثیه خوانی نمودند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین کلانتری فرمودند: ویژگی بارز رئیس جمهور شهید و همراهانشان در خدمت مردم بود. خدمت به مردم فضیلتی است که ایشان را اهل بهشت می کند و بزرگترین عبادات می باشد چنانچه طبق روایات عابدترین مردم کسی است که به دیگران خدمت می کند.

ایشان در انتها به سخنان مقام معظم رهبری در وصف خصایص اخلاقی و خستگی ناپذیری شهید رئیسی اشاره کرده و گفت: پیام رهبر معظم انقلاب آرامش خاصی به جامعه داد. با تکیه برمقام معظم رهبری انقلاب اسلامی از هر گزندی در امان خواهد بود.

در ادامه دکتر حایک عضو هیات مدیره وقوع این ضایعه دردناک و غمناک از دست دادن رئیس جمهور مردمی و انقلابی را تسلیت عرض نموده و گفتند: ما در مسیر حفظ امنیت غذایی و تولید با مسئولیتی چندبرابری مواجه هستیم و براساس دستور مقام عالی وزارت باید به وظیفه خود، با تاکید بر سفره مردم، با جدیت عمل کنیم.

سپس دکتر مسلمی با برشمردن ویژگی های برنامه تحولی تدوین شده تاکید کردند که شبکه باید رویکرد زنجیره ارزش را در پیش بگیرد و با قدرت در جهت برنامه تحولی گام بردارد تا به سرمنزل مقصود برسد.

تعداد مشاهده خبر691 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal