خرید بیش از 860 هزار تن گندم و کلزا توسط شبکه تعاون روستایی خوزستان
1403/02/25

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان، مدیر تعاون روستایی استان خوزستان از ادامه روند خرید دو محصول گندم و کلزا بعد از پشت سر گذاشتن بارندگی ها با استفاده از تمام ظرفیت تعاون روستایی با هدف تامین غذای مردم و رونق اقتصادی خبر داد.

 جمیل ضافی پور زرگانی گفت: کار خرید گندم و کلزا توسط تعاون روستایی خوزستان بعد از پشت سر گذاشتن بارندگی های عظیم و همچنین عملیات حفظ و صیانت از گندم های خریداری شده در فاز اول که کاری بی نظیر و ارزشمند بود، آغاز شده است.

 وی ادامه داد: اکنون تعاون روستایی موفق به خرید 806 هزار 619 تن گندم و 54 هزار و 73 تن کلزا از کشاورزان شده است و این روند ادامه دارد.

 مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: از گندم خریداری شده بیش از 622 هزار تن بارگیری و به مقاصد مختلف حمل شده است و همچنین از بیش از 54 هزار تن کلزا خریداری شده 51 هزار 784 تن بارگیری و به کارخانه روغن کشی حمل شده است.

ضافی پور زرگانی تصریح کرد: لازم به ذکر است که 3 شهرستان شوشتر با بیش از 101 هزار تن، شوش با بیش از 93 هزار تن و دشت آزادگان با بیش از 69 هزار تن 3 شهر پرخرید گندم توسط شبکه عظیم تعاون روستایی به شمار می روند.

تعداد مشاهده خبر322 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal