برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دهه مبارک فجر در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
1402/11/21

به گزارش پات بمناسبت ایام الله مبارک دهه فجر مسابقات ورزشی در سه رشته فوتبال دستی، تنیس روی میز و دارت ویژه همکاران سازمان مرکزی تعاون روستایی به همت اداره کل منابع انسانی، نوسازی و پشتیبانی در دهه فجر برگزار گردید.

در این مسابقات که با حضور دکتر حایک و توسلی اعضای هیات مدیره و مدیران و کارکنان سازمان مرکزی برگزار گردید، در رشته فوتبال دستی آقایان جمعاً 38 نفر (19 تیم دونفره) به مسابقه پرداختند که در پایان ابراهیم شادمان- حمید قنبری (رتبه اول)، مهدی عبدی- علی زاهدی (رتبه دوم) و امیر بداقی- محمدرضا حسینی (رتبه سوم) به عنوان افراد برتر معرفی شدند.

در رشته تنیس روی میز آقایان جمعاً 20 نفر در مسابقات شرکت نمودند که در پایان علی ترکی (رتبه اول)، ناصر پوربیک(رتبه دوم) و کیانفر حسنی(رتبه سوم) به عنوان افراد برتر معرفی شدند.

در رشته دارت بانوان نیز جمعاً 18 نفر در مسابقات شرکت نمودند که در پایان سنا کرجی زاده(رتبه اول)، شیرین محمد امینی(رتبه دوم) والهه نوروزی (رتبه سوم) به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

همچنین در رشته تنیس بانوان جمعاً 13 نفر در مسابقات شرکت نمودند و در پایان ملیحه السادات موسوی (رتبه اول)، رزا روزبهانی (رتبه دوم) و راضیه مشایخی (رتبه سوم) به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

تعداد مشاهده خبر823 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block11
Powered by DorsaPortal