نشست خبری مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی با مدیر مسئول نشریه تخصصی کشوری کشاورزی و صنایع غذایی (کشاورزی و غذا)
1402/10/03

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی با نشریه تخصصی کشوری کشاورزی و غذا در خصوص فعالیت های شبکه تعاون روستایی استان گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی، صبح پنجشنبه مورخ 30 آذر در نشست خبری با دکتر عیسی خانی مدیر مسئول نشریه تخصصی کشوری کشاورزی و غذا، مهندس آوان مدیر تعاون روستایی استان خراسان رضوی از فعالیت های شبکه تعاون روستایی و پروژه های در دست اقدام گفت.

آوان در این نشست خبری اذعان داشت: استان خراسان رضوی بالغ بر500 تشکل فعال دارد که بخش های مختلف در سطح استان مشغول خدمت رسانی با روستائیان و کشاورزان عزیز هستند.

وی از اقدامات و پروژه های به بهره برداری رسیده در یکساله گذشته از جمله استخرهای ذخیره آب و طرح های آبیاری تحت فشار و انبارهای ذخیره محصولات کشاورزی و مراکز فرآوری پسته و بذر گندم و جو و باسکول ها تا خریدهای توافقی و تعیین تکلیف موارد حقوقی تشکل ها گفت و پروژه های در دست اقدام از جمله بازار بزرگ صنعتی دام سبک و سنگین تربت جام، کارخانه فرآوری ضایعات کشاورزی، کشتارگاه دام و... را تشریح کرد.

مدیر تعاون روستایی استان خاطر نشان کرد: تمام توان شبکه را به کار گرفته ایم تا به یاری خدا و با تکیه بر علم و دانش و تخصص شبکه، خدمات ارزنده ای را تقدیم روستائیان و جامعه کشاورزی نماییم تا در راستای تحقق شعار حکیمانه سال، شاهد رشد تولیدات محصولات کشاورزی و ارتقای سطح اقتصاد و درآمد کشاورزان سختکوش باشیم.

تعداد مشاهده خبر123 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal