فعالیت بازارچه تعاون روستایی گیلان بمنظور ترویج فرهنگ میهمانی و پیوند با خویشان و شب چله
1402/09/29

بازارچه تعاون ترویج فرهنگ میهمانی و پیوند با خویشان و شب چله از روز چهارشنبه با هدف ارائه محصولات با کیفیت و تنظیم بازار کالاهای اساسی در محل اتحادیه تعاونی روستایی اداره تعاون روستایی رشت گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی؛ مدیرتعاون روستایی استان در حاشیه افتتاح این بازارچه اظهار کرد: در این نمایشگاه 10 غرفه عرضه محصولات همچون مرکبات، مرغ، ماهی، آجیل خشکبار بصورت تازه و زیر قیمت بازار صورت می گیرد.

کیوان حسن پور اظهارنمود: در این بازارچه، مرغ منجمد به قیمت 65700 تومان، ماهی تازه، خشکبار و آجیل، لبنیات و عسل، زیتون و فراورده ها، شیرینی های سنتی، تا 15% کاهش یافته نسبت به تنظیم بازار عرضه شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان ادامه داد: ارائه کالاهای مرتبط با آیین شب چله و محصولات زمستانه و مورد نیاز شهروندان، ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از جمله اهداف برپایی این بازارچه تعاون است.

 بازارچه شب چله و ترویج میهمانی و پیوند با خویشان گیلان از 29 تا 4 دی 1402 از ساعت 8 تا 23 شب پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

تعداد مشاهده خبر123 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal