تجلیل از دختران کارمند سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به مناسبت دهه کرامت
1402/03/03
با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و به مناسبت روز دختر و دهه کرامت از دختران کارمند سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پات، طی مراسمی با حضور نیکبخت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان، حجت‌الاسلام قبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، نامنی معاون توسعه مدیریت و منابع، خوشخو مشاور ومدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی، بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان و خانم زارعی مدیر کل منابع انسانی، نوسازی و پشتیبانی از کارمندان دختر این سازمان تجلیل شد.

مهندس نیکبخت در این مراسم اظهار کرد: باید برای مردمی کردن و ایجاد حس خوب و نشاط اجتماعی در بین کارکنان از بستر این جشن ها تلاش کنیم.

در ادامه این مراسم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه با بیان و تبیین مقام زن و دختر در جهان‌بینی اسلامی گفت: در نگاه توحیدی و در تمدن اسلامی مقام زن و دختر از جایگاه ویژه و والایی برخوردار است.

حجت الاسلام قبادی با بیان آیات و روایاتی به تشریح نقش مثبت زن در پرورش و تربیت انسانهای نیک در اجتماع پرداخت و گفت: در طول تاریخ هرگاه شاهد ظهور و بروز انسانهای بزرگ و موفق بوده‌ایم قطعا در پس این موفقیت نقش یک بانو را باید جستجو کنیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از دختران کارکنان سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تجلیل شد.

تعداد مشاهده خبر1211 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block9
Powered by DorsaPortal