مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه خبر داد
آغاز عملیات خرید خوشه های طلایی گندم توسط شبکه تعاون روستایی استان
1402/02/31
عملیات برداشت و خرید تضمینی مباشرتی گندم در مرکز خرید سومار وابسته به تعاون روستایی استان کرمانشاه در شهرستان قصرشیرین به عنوان اولین مرکز خرید گندم در سال جاری آغاز شد.

⬅️به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه صفایی مدیر تعاون روستایی استان در گزارشی اظهار داشت: کلیه مراکز خرید شبکه تعاونی های روستایی استان خصوصا در مناطق گرمسیر تجهیز و آماده خرید گندم از کشاورزان استان می باشند.

⬅️وی افزود تمامی این مراکز نسبت به تجهیز، اخذ استاندارد باسکول ها، تعمیرات و تجهیزات مورد نیاز به جهت هر چه بهتر خرید از کشاورزان عزیز استان اقدام نموده اند.

⬅️صفایی افرود: مراکز خرید تعاون روستایی حتی در دورترین نقاط مراکز تولید گندم استان نیز تجهیز و آماده سازی شده و آماده دریافت دسترنج یکساله کشاورزان عزیز گندم کار استان می باشند.

⬅️ وی در ادامه خاطر نشان نمود: کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها، حمایت از کشاورزان و تقویت تولید داخلی را از اهداف دولت در زمینه خرید تضمینی گندم برشمرد و افزود: ماموریت شرکت های تعاونی روستایی رشد تولید و افزایش بهره وری و کاهش هزینه تمام شده تولید روستاییان و کشاورزان بر پایه مشارکت آنان است.
تعداد مشاهده خبر536 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal