سرپرست وزارت جهاد کشاورزی:
روابط عمومی پل ارتباطی و تبیین‌گر عملکرد حوزه خدمت به مردم است
1402/02/28
سرپرست وزارت جهادکشاورزی گفت: روابط عمومی بهترین و زیباترین پل ارتباطی برای اطلاع‌رسانی عمل و خدمت از سوی سازمان به مردم است.

به گزارش پات و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سیدمحمد آقامیری روز چهارشنبه 27 اردیبهشت در سومین گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در تبریز افزود: روابط عمومی‌کار یک لشکر را می‌کند و نگاه رهبری به روابط عمومی همین است و به این ترتیب موضوع جهاد تبیین را مطرح فرمودند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین‌ گره‌گشای مسایل است، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ایران برای گرفتن آرامش مردم، ایجاد ناامیدی در جامعه و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی تلاش می‌کنند و روابط عمومی‌ها باید با عمل به جهاد تبیین و برجسته کردن کارهای انجام شده، تلاش‌های دشمن را ناکام گذارد.

سرپرست وزارت جهادکشاورزی گفت: مردم به دنبال آگاهی هستند و روابط‌عمومی نهاد آگاهی‌بخش و اطلاع‌رسان هر سازمانی است و بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب «اگر کاری می‌کنید به مردم اطلاع‌رسانی شود که چه اتفاقی افتاده است».

وی ادامه داد: برنامه‌ای تدوین می‌شود و در طول این برنامه کارهایی انجام خواهد شد؛ روابط‌عمومی اطلاع‌رسان، هم‌افزا و اعتمادساز و به دیگر بیان پیوست اجتماعی طرح است.

آقامیری با تاکید بر این که روابط عمومی‌ مشاور عالی رییس سازمان‌ است، یادآور شد: اگر جایگاه مشاور در استان‌ها و سازمان‌های جهادکشاورزی برای روابط عمومی‌ تعریف نشده اعلام کنند تا از تهران‌، ابلاغ رسمی شود.

سرپرست وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه بهترین مشاور رییس، روابط عمومی است، گفت: روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و خدمت است و باید نگاه ویژه به آن‌ داشت چرا که یکی از وظایف روابط عمومی، اقناع‌سازی است.

وی با تاکید بر جایگاه ویژه روابط عمومی، افزود: گاهی اوقات می‌توان دشمن را مایوس کرد حتی اگر کاری نشده باشد، در حالی که کارهای زیاد انجام شده و اگر این کارها اطلاع‌رسانی نشود، موجب خوشحالی دشمنان می‌شود.

آقامیری با اشاره به نقش موثر مردم در طول انقلاب، یادآور شد: مردم تبریز در طول انقلاب دین خود را ادا کرده‌ و همیشه پای انقلاب و نظام بوده‌اند و دیدارهای مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب تبلور این دلدادگی و ولایتمداری تبریزی‌ها است لذا هرچه به این مردم خدمت کنیم، کم است.

سرپرست وزارت جهادکشاورزی گفت: هم اکنون پنج درصد از اراضی کشاورزی کشور در آذربایجان شرقی است، 14 درصد تولیدات در کشت آبی و 12 درصد در بخش دیم این استان است.

وی ادامه داد: بخشی از امنیت غذایی مردم که مورد تاکید رهبری بوده، در بخش کشاورزی این استان تولید می‌شود و این تلاش لبیک‌گویی به ندای رهبری است و بنده نیز به عنوان یک سرباز کوچک و خادم کشاورزی، تمام تلاش خود را تا زمان عهده‌داری مسوولیت، صرف خدمت خواهم کرد
تعداد مشاهده خبر1265 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block9
Powered by DorsaPortal