پیام تبریک رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
1402/02/27
به گزارش پات، محمد علی نیکبخت رئیس هیات مدیره و مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی و تقدیر و تشکر از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات اظهار امیدواری کرد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم رشد تولید» مزین شده است روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.

متن پیام مهندس نیکبخت به این شرح است:
در عصری که آن را عصر دانایی نام نهاده اند، ارتباطات و روابط عمومی، عناصر کلیدی هستند که غفلت از این دو، ما را از دسترسی به دانایی دور می کند. بی شک اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای بیشتر این حرفه ارزشمند، با تقویت حضور مدیرانی دانایی محور و تحول طلب تلاش نموده و جایگاه والای این حرفه را در جامعه اسلامی خود تثبیت نمایم.

با تبریک فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالان خدوم و سختکوش این حوزه، سربلندی و موفقیت همگان را در پرتو الطاف بی دریغ الهی در راستای آرمانهای متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و بر اساس سیاست‌های های دولت مردمی از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

امیداست در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» مزین شده است روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.
با گرامیداشت این روز و تقدیر و تشکر از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات در شبکه تعاون روستایی، از خداوند بلند مرتبه، برای تمامی عزیزان، توفیقات روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی، آرزو می‌کنم.
تعداد مشاهده خبر1192 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal