قیمت هرکیلو مرغ کشتار روز در استان ایلام 73 هزار تومان تعیین شد
1402/02/24
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان ایلام امروز جمعه جلسه کار گروه تنظیم بازار استان با حضور مدیر کل امور اقتصادی استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیر کل تعاون روستایی استان و سایر اعضاء تنظیم بازار در سالن جلسات استانداری برگزار گردید.

⬅️حمیدرضا شکری با بیان اینکه تامین مرغ استان از طریق تشکلهای تعاونی استان جزو وظایف تعاون روستایی است اظهار داشتند که اخیرا نیز وزیر جهاد کشاورزی بر مدیریت تولید و تامین گوشت مرغ در استانها با همکاری کامل سازمان جهاد کشاورزی استانها تاکید نموده است.

⬅️همچنین مدیر تعاون روستایی گفت: مدیریت تعاون روستایی آمادگی کامل دارد تا وضعیت التهابات تامین گوشت مرغ و همچنین قیمت آنرا ساماندهی نماید و این مهم مستلزم همکاری سازمان جهاد کشاورزی و سایر دستگاههای اجرایی استان می باشد .

⬅️ شکری افزود: مدیریت تعاون روستایی استان دارای بستر و زیرساخت های مناسب تولید مرغ زنده است اما متاسفانه این ظرفیت امروز بطور مناسب مدیریت نمی شود و چرخه تولید مرغ و توزیع آن باید بطور کامل در اختیار تعاون روستایی استان قرار گیرد.

⬅️ وی بیان کرد که در طول چند سال گذشته و نیز در شرایط موجود نابسامانی هایی در مدیریت این کالای مهم و مورد نیاز مردم بوجود آمده است و برای رفع مشکل موجود، مدیریت آن باید با همت مسولین به جایگاه اصلی خود بازگردد.

🔷گفتنی است بر اساس قیمت مصوب اعلامی از طرف وزیر جهاد کشاورزی قیمت مرغ زنده از روز شنبه از مرغداران هر کیلو 52 هزار تومان و تحویلی از کشتارگاه هرکیلو 70 هزارتومان و به ازای هر کیلو گوشت خالص بدون ضایعات برای مصرف کننده 73 هزارتومان تعیین شده است.
تعداد مشاهده خبر743 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal