عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تاکید کرد:
بازاریابی، موتور محرکه تولید محصولات کشاورزی در شبکه تعاون روستایی
1402/02/24
عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در جمع مدیران اتحادیه ها و شرکت های تعاون روستایی استان خراسان رضوی بازار یابی اصولی را، راه کم هزینه و پر اثر در تقویت تولید و بهبود شاخصهای اقتصادی شرکتهای تعاون روستایی دانست.

به گزارش پات، دکتر هادربادی عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در کارگاه آموزشی آسیب شناسی و درآمدزایی در تعاونی‌ها، بر لزوم اتخاذ راهکار های خلاقانه در بازار یابی محصولات کشاورزی و ارتقا ارزش افزوده این محصولات تاکید کرد.

هادربادی ضمن تقدیر از برگزاری این دوره آموزشی، خرید و فروش محصولات کشاورزی را بخش کوچکی از فرایند بازاریابی دانست و شناخت سلایق و روشهای جلب مشتری را جزءمهم بازایابی عنوان کرد.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم بهره گیری از ضایعات کشاورزی در استان خراسان رضوی گفت: این اقدام ارزشمند که در بعضی شهرستانها ی استان آغاز شده است در ارزش آفرینی چرخه محصولات کشاورزی و ارتقا درآمد تشکل ها ضروری است.

دکتر هادربادی، پیشنهاد برگزاری همایش کشوری با موضوع استفاده از ضایعات کشاورزی و نهاده های جایگزین دامی ( تولید در داخل کشور ) با محوریت تشکل های دامی استان و همکاری دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی را ارائه نمود.

وی در ادامه به تبئین بخشی از سیاست های کلان سازمان در خصوص خرید میوه شب عید، (که با همکاری بسیار خوب تشکل ها ی ذیربط انجام شد ) خرید حمایتی زعفران و ردیف اعتباری یارانه خرید توافقی محصولات  کشاورزی در سال1402 پرداخت.

تعداد مشاهده خبر1009 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal