مدیرتعاون روستایی قم:
تعاون روستایی برای اجرایی کردن کشت قراردادی آمادگی کامل دارد
1402/02/21
به گزارش پات، مدیر تعاون روستایی استان به همراه معاون و رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان قم از شرکت تعاونی کشاورزی دامداران مجتمع لبن و شرکت تعاونی تولید روستایی دشت کبار بازدید و طی نشست صمیمانه با اعضای هیئت مدیره این دو شرکت ، طرح های پیشنهادی زنجیره تولید و صنایع تبدیلی و ظرفیت های موجود را بررسی کرد .

⬅️در این بازدید مجید حمیدی گفت: توسعه صنایع تبدیلی سبب ایجاد ارزش افزوده برای محصولات کشاورزی و حمایت تولید کنندگان بخش کشاورزی می‌شود .

⬅️مجید حمیدی افزود: تشکل های بخش کشاورزی می توانند با ارائه طرح در صنایع تبدیلی از تسهیلات این بخش بهره گرفته و از خام فروشی محصولات کشاورزی جلوگیری کنند.

⬅️وی در ادامه این نشست اظهار داشت : در راستای تحقق سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی، کشت قراردادی و ایجاد زنجیره های تولید میتواند منجر به حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی شود. بدیهی است گسترش صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی با توجه به ظرفیت های خالی که در استان قم وجود دارد سبب افزایش ارزش افزوده بخش کشاورزی شده و باالطبع اشتغال زایی را نیز به دنبال دارد.

⬅️در پایان مدیر تعاون روستایی استان قم از اقدامات اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی کشاورزی دامداران مجتمع لبن و شرکت تعاونی تولید روستایی دشت کبار در زمینه طرح توسعه ای به ویژه در حوزه زیرساخت ها و صنایع تبدیلی  و ایجاد زنجیره تولید تقدیر و تشکر کرد.
 
تعداد مشاهده خبر661 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal