بازدید عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از تشکل های شهرستان نیشابور
1402/02/21
هادر بادی عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بهمراه آوان مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از تشکل های شهرستان نیشابور بازدید کردند.

به گزارش پات، دکتر هادربادی عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در اولین روز حضور خود در استان خراسان رضوی بهمراه مهندس آوان مدیر تعاون روستایی استان از شبکه تعاون روستایی شهرستان نیشابور بازدید و در جمع هیات مدیره شرکت تعاونی کشاورزی دامداران این شهرستان حضور یافت.

هادربادی در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در شهرستان نیشابور، به بیان سیاست‌های کلان سازمان در خصوص ایجاد ردیف یارانه توافقی محصولات کشاورزی برای تشکل‌های بخش کشاورزی در آینده نزدیک و استفاده تشکل‌ها از صندوق حمایت بخش کشاورزی خبر داد.

وی تسهیلات بند الف تبصره 18 و تبصره 16 را فرصتی برای تقویت تشکل‌ها دانست.

هادربادی حمایت از احداث کارخانه فرآوری ضایعات محصولات کشاورزی و بیو گاز در دامداری‌ها را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه آوان مدیر تعاون روستایی استان نیز ضمن معرفی تشکل‌های استان، در خصوص پتانسیل بالای بخش تولید و تعداد بالای بهره برداران بخش کشاورزی و استفاده از این ظرفیت در جهت دفاع از حقوق قانونی تشکلها و تقویت اتاق اصناف کشاورزی و همچنین استفاده از این ظرفیت بزرگ در جهت هویت بخشی به بخش کشاورزی و نیز حمایت از احداث کارخانه ضایعات بخش کشاورزی ایراد اشاره کرد.

در ادامه شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان حضور دکتر هادربادی و مهندس آوان را باعث قوت قلب تشکل‌ها دانست و به معرفی تشکل های شهرستان نیشابور پرداخت.

وی درخواست ردیف اعتباری برای شهرستانها، کمبود شدید نیروی انسانی، کمبود نقدینگی جهت خرید محصولات توافقی و سایر مسائل تشکل‌ها اشاره کرد.

گفنتی است که شرکت تعاونی کشاورزی دامداران نیشابور در سال1364 تاسیس و دارای 8 مرکز خرید 100تن در روز، دارای کارخانه تولید کنسانتره دامی با ظرفیت 36000 تن درسال برای اعضا، 5بار نمونه کشوری و مفتخر به اخذ لوح تقدیر از 4 رئیس جمهور بوده و برنامه آتی این شرکت، احداث کارخانه ضایعات بخش کشاورزی است.
تعداد مشاهده خبر899 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal