آمادگی مراکز خرید تعاون روستایی لرستان برای دریافت گندم مازاد بر نیاز کشاورزان
1402/02/19
36مرکز خرید برای دریافت گندم، کلزا و کاملینا توسط تعاون روستایی لرستان راه اندازی می شود

◀️به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی لرستان و به نقل از غلامعلی فتحی مدیر تعاون روستایی استان در حال حاضر مقدمات راه اندازی 20 مرکز خرید تضمینی گندم، 11مرکز خرید کلزا و 5 مرکز خرید کاملینا در سطح استان فراهم شده است.


⬅️ فتحی روز یکشنبه 17 اردیبهشت در نشست شورای کشاورزی که در فرمانداری شهرستان کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت:با توجه به نزول رحمت الهی و کیفیت مناسب مزارع در شهرستان کوهدشت پیش بینی می شود سال زراعی خوبی برای کشاورزان این خطه باشد .


◀️وی با بیان اینکه شهرستان کوهدشت یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در استان است افزود: در سالجاری با برنامه ریزی مناسب مشکلی از لحاظ خرید محصولات کشاورزان از جمله گندم و دانه روغنی کلزا نداشته باشیم.

◀️مدیر تعاون روستایی لرستان ضمن تشکر از فرماندار کوهدشت برای تشکیل این جلسه عنوان کرد: بازدید از مراکز خرید گندم با تشکیل تیم های نظارتی مختلف انجام می شود و ان شاءالله در سالجاری شاهد کمترین مشکل در کمیسیون های خرید باشیم.

◀️مهندس فتحی افزود : تعاون روستایی امسال باهمکاری شرکت غله 20 مرکز خرید گندم در سطح استان دایر می کند، وی با بیان مشکلات زیرساختی بعضی از این مراکز از فرماندار کوهدشت و ادارات تابعه شهرستان خواستار حمایت و همکاری در برطرف کردن مشکلات این مراکز جهت رفاه حال کشاورزان شد.

◀️فتحی عنوان کرد با همکاری جهاد کشاورزی استان امسال در استان برای اولین بار کار خرید کشت نوپای کاملینا را بصورت توافقی با قیمت هر کیلوگرم 26000تومان در 5 مرکز در سطح استان انجام می دهیم که یکی از این 5 مرکز در شهرستان کوهدشت خواهد بود.

◀️ مدیر تعاون روستایی استان افزود، بیشترین دغدغه ما و همکاران در شبکه تعاون روستایی این است که کشاورزان استان به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه محصول خود را تحویل مراکز خرید دهند.

تعداد مشاهده خبر415 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal