در سال گذشته صورت گرفت؛
توزیع حدود 268 هزار تن انواع نهاده های دامی در استان قزوین
1402/02/16
به گزارش پات، شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اعلام اینکه در سال گذشته حدود 268 هزار تن انواع نهاده های دامی بین تولیدکنندگان بخش دام و طیور از طریق شبکه تعاون روستایی استان توزیع شده است، گفت: توزیع نهاده های دامی به منظور ایجاد تعادل در بازار و حمایت از تولیدکنندگان و کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری انجام می شود.

این مسئول در ادامه؛ هدف از توزیع این نهاده ها را حمایت از تولید کنندگان و تامین امنیت غذایی، تنظیم بازار و رفع نیاز دامداران و مرغداران و کمک به تولید و افزایش کمی و کیفی تولیدات دام و طیور عنوان کرد.

وی افزود: در این مدت انواع نهاده های دامی شامل: جو دامی، کنسانتره، سبوس، کنجاله سویا و ذرت دانه ای در سطح استان توسط شبکه تعاونی کشاورزی تأمین و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بهره برداران نهاده ها را از اتحادیه ها و شرکت های تعاونی کشاورزی خریداری می کنند، افزود: خرید نهاده‌های مورد نیاز روستائیان با قیمت مناسب و توزیع با شرایط بهتر یکی از ویژگی‌های شبکه تعاون روستایی است.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین اظهار کرد: در سال گذشته تلاش شد تا از حداکثر ظرفیت شرکت های تعاونی روستایی، تولید و کشاورزی سطح استان برای خدمات رسانی به کشاورزان و بهره برداران حوزه دام و طیور استفاده شود.

تعداد مشاهده خبر511 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal