جلسه شورای کشاورزی ، منابع طبیعی، منابع آب آمل و تامین سوخت شهرستان آمل
1402/02/16
جلسه شورای کشاورزی به ریاست "حسینی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل" و با حضور ایمانی مدیر تعاون روستایی مازندران، روسای ادارات عضو شورا، مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی و تولید برای "اولین بار" در اداره تعاون روستایی شهرستان آمل برگزار گردید.

ناییجی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان آمل ضمن خیرمقدم به حاضرین، به معرفی شبکه تعاون روستایی، ظرفیت ها و پتانسیل های موجود، خدمات ارائه شده در امر توزیع نهاده های کشاورزی و دامی، سوخت، اقلام مصرفی و تنظیم بازاری پرداخت.

وی با بیان اینکه تقویت تبادلات استانی و بازار رسانی محصولات تولیدی بیش از 30 هزار عضو تولید کننده از دغدغه های این اداره و مجموعه اتحادیه می باشد، ایجاد زنجیره تولید " احداث کارخانه شالیکوبی، سورتینگ و بسته بندی" را پروژه ای موثر در تحقق رسالت اداری و شعار سال در افزایش تولید دانست.

ایمانی مدیر تعاون روستایی استان مازندران از زحمات مجموعه تعاون روستایی شهرستان آمل و مدیریت جهاد کشاورزی در توزیع میوه شب عید و اقلام تنظیم بازاری تقدیر، هماهنگی و تعاملات دوسویه اداره و شبکه تعاون روستایی را نقطه قوت شهرستان برشمردند.

حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن قدردانی از زحمات مجموعه تعاون روستایی بر پروژه محور بودن و داشتن طرح و برنامه بلندمدت تاکید نمود.
تعداد مشاهده خبر421 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal