138 هزار تن انواع نهاده های کشاورزی در روستاهای البرز توزیع شد
1402/01/27
مدیر تعاون روستایی استان البرز گفت: 138 هزار و 500 تن انواع نهاده های کشاورزی و دامی سال گذشته توسط شبکه تعاون روستایی و کشاورزی این استان در بین کشاورزان و دامداران توزیع شد.

عادل مصدقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان البرز طی سال 1401 این میزان نهاده های دامی نظیر سبوس، جو، ذرت دانه ای، کنجاله سویا، کنجاله پنبه و کنسانتره دامی را خریداری و میان تولیدکنندگان واحدهای دام و طیور استان توزیع کرد.

وی در ادامه به تأمین و توزیع دیگر نهاده‌های کشاورزی در سطح استان نیز اشاره و اظهار کرد: شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان البرز در سال 1401 بیش از 450 تن انواع بذور اصلاح شده نظیر گندم و جو را تولید، فرآوری و در بخش کشاورزی استان تامین و توزیع کرده است.

وی گفت: همچنین نزدیک به 6 هزار و 500 تن انواع کود شیمیایی، ریز مغذی، آلی و زیستی و بیش از سه هزار و 500 هزار لیتر انواع سموم تأمین و در بخش کشاورزی استان توسط شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان البرز توزیع شده است.

138 هزار تن انواع نهاده های کشاورزی در روستاهای البرز توزیع شد

مصدقی اضافه کرد: در طی این مدت 19 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات و اعتبارات توسط تشکل های تحت پوشش جذب شده و سه میلیون و 350 هزار لیتر مواد سوختی شامل گاز، بنزین و نفت سفید نیز توسط شبکه استان وتامین توزیع شده است.

شبکه تعاون روستایی استان البرز دارای حدود 80 تشکل و تعاونی روستایی می باشد.
تعداد مشاهده خبر955 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal