معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعاون روستایی:
بیش از یکهزار میلیارد تومان مطالبات کشاورزان پرداخت شد
1401/11/03
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعاون روستایی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیر تعاون روستایی استان بوشهر گفت: تاکنون یکهزار و 20 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان زعفران، پنبه و زیتون کار کشور از سوی این سازمان پرداخت شده است.

✅ به گزارش پات، دکتر رضا نامنی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به پایان خرید توافقی محصولات زعفران، پنبه و زیتون افزود: از این مبلغ 350 میلیارد تومان معادل 30 درصد مطالبات پنبه کاران و 600 میلیارد تومان معادل 70 درصد مطالبات زعفران کاران پرداخت شده است.

⬅️وی اظهارداشت: همچنین با پرداخت 70 میلیارد تومان بابت محصول زیتون مطالبات این کشاورزان تسویه شده است.

⬅️دکتر نامنی ادامه داد: امسال 2هزار و 670 تن زیتون، 52هزار و 94 تن پنبه و 27 تن زعفران در قالب خرید حمایتی از کشاورزان خریداری شده است.

⬅️وی یادآورشد: محصول زعفران مربوط به کشاورزان استان‌های خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، پنبه استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمان و زیتون قزوین، گیلان و زنجان است.

⬅️نامنی بیان کرد: سازمان تعاون روستایی بعنوان پشتیبان بخش کشاورزی هرجایی که نیاز باشد قبل از اینکه مشکلی برای کشاورزان به وجود بیاید ورود و نسبت به خرید محصولات مازاد بر نیاز کشاورزان اقدام می‌کند.

⬅️معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعاون روستایی گفت: هر سال شورای قیمت گذاری قیمت 28 قلم محصولات کشاورزی را برای خرید تضمینی تعیین می‌کند که هرجایی که محصولات کشاورزی به خرید قیمت تضمینی برسد این سازمان ورود و نسبت به خرید اقدام می‌کند.

⬅️نامنی افزود: در برخی از مناطقی که محصول به خرید تضمینی نرسد مشابه زعفران، پنبه و زیتون به صورت حمایتی که بالاتر از قیمت تضمینی است خرید انجام می‌شود.

⬅️وی اضافه کرد: سیاست سازمان تعاون روستایی این است که هرجایی تولید مازاد بر مصرف و محصول روی دست کشاورزان بماند با ورود خود در راستای حمایت از کشاورزان اقدام به خرید محصول می‌کند.

⬅️معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعاون روستایی گفت: سازمان تعاون روستایی در تلاش است به رسالت خود در راستای توسعه بخش کشاورزی و حمایت از کشاورزان عمل کند.

⬅️نامنی افزود: برداشتن موانع پیش روی تشکل‌های تعاون روستایی در راستای افزایش اثربخشی و کارآمدی آنها در دستور کار سازمان و وزارت جهاد کشاورزی است

⬅️معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعاون روستایی گفت: نگاه تیم مدیریتی جدید سازمان مرکزی برداشتن موانع پیش روی این سازمان در راستای افزایش اثربخشی و کارآمدی تعاون روستایی است.

⬅️نامنی با اشاره به دریافت چارت ساختاری برای ستاد مرکزی در سال 96، یادآورشد: در حال حاضر نیز به دنبال چارت تفصیلی برای ستاد و استان‌ها هستیم.

⬅️معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعاون روستایی گفت: به طور یقین دغدغه‌های همکاران در استان‌ها دیده می‌شود و تلاش و گام‌های موثری در راستای کاهش مشکلات پرسنلی برداشته خواهد شد.

⬅️در این آئین عبدالحسین خلعتی بعنوان مدیر تعاون روستایی استان بوشهر معرفی و از خدمات سید محسن معروف قدردانی شد.

تعداد مشاهده خبر1648 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block11
Powered by DorsaPortal