مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی خبر داد:
عزم جدی سازمان تعاون روستایی استان برای مستند سازی املاک دولتی/ برنامه ریزی برای اخذ بیش از 30 فقره سند تک برگ برای املاک سازمان
1401/11/03
مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی در جلسه کمیته مستند سازی اموال از برنامه ریزی برای اخذ بیش از 30 فقره سند تک برگ برای املاک سازمان خبر داد.

✅ میرجمال ساداتی با اشاره به تکلیف قانونگذار درضوابط اجرایی قانون بودجه، آیین نامه مستند سازی املاک و شیوه نامه مستند سازی اموال غیر منقول در تثبیت مالکیت دولت و اخذ اسناد تک برگی برای املاک، گفت: مستند سازی و صدور اسناد مالکیت گامی ارزشمند در راستای دفاع از بیت‌المال محسوب می‌شود و یکی از راه‌های حفاظت و صیانت از املاک دولت است که این سازمان در سال جاری باعزم جدی بدنبال تحقق این امر می باشد و در این زمینه اقدامات مثبتی انجام شده است.

⬅️وی با تاکید بر ثبت کلیه املاک استان در سامانه سادا و پیگیری جدی جهت تامین هزینه های مستند سازی، یادآور شد: برگزاری جلسات کمیته مستند سازی در استان و تشکیل پرونده مستند سازی برای املاک و پیگیری حقوقی املاک تصرفی در دستور کار است.

⬅️ساداتی گفت: برنامه ریزی و اقدامات اولیه برای اخذ بیش از 30 فقره سند تک برگ برای املاک سازمان صورت گرفته است.

💠 به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی در این جلسه مستند سازی اموال غیر منقول اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی استان آذربایجان غربی و نیز اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان ارومیه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
تعداد مشاهده خبر906 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block3031
Powered by DorsaPortal