تا چند روز دیگر؛ تمامی مطالبات زیتون کاران استان قزوین پرداخت خواهد شد
1401/11/03
⬅️شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین اعلام کرد: از زمان آغاز طرح خرید حمایتی زیتون در استان قزوین 50 درصد از مطالبات زیتون کاران به حساب باغداران واریز شده است و مابقی مطالبات طی چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

⬅️این مسئول اظهار کرد: خرید زیتون که همزمان با فصل برداشت این محصول و به منظور حمایت از تولید و تقویت بازار محصول زیتون و روغن زیتون تولیدی از 29 آبان ماه توسط تعاون روستایی استان آغاز شده بود، 15 دی ماه پایان یافت.

⬅️وی با اشاره به خرید حمایتی زیتون در سه مرکز خرید منطقه طارم سفلی افزود: در این طرح بیش از 881 تن زیتون از باغداران منطقه طارم سفلی خریداری و بیش از 146 تن روغن استحصال شد که در انبار‌های شبکه تعاونی روستایی ذخیره شده است.

⬅️رحمانی با بیان اینکه استان قزوین دومین تولیدکننده زیتون در کشور به شمار می‌رود، گفت: زیتون از باغداران استان به قیمت 16 هزار و 100 تا 25 هزار تومان به صورت حمایتی خریداری شد.

⬅️وی یادآور شد: خرید حمایتی زیتون با مسئولیت و نظارت کارگروهی مرکب از سازمان جهاد کشاورزی، مدیریت تعاون روستایی، مباشر و اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی استان صورت گرفت.
تعداد مشاهده خبر840 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block3031
Powered by DorsaPortal