بازدید عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از روستا بازار شرکت تعاونی کشاورزی دامداران صنعتی شهرستان نظرآباد
1401/11/03
به گزارش پات، دکتر هادربادی عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی بهمراه مصدقی مدیر تعاون روستایی استان البرز و جوانمردی دبیر دفتر هیات مدیره از غرفه های روستا بازار شهرستان نظرآباد بازدید کردند.

⬅️عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در حاشیه بازدید از غرفه ها گفت: یکی از اهداف روستا بازار کاهش واسطه‌گری برای عرضه محصولات و کاهش قیمت مصرف‌کننده و همچنین رشد اقتصاد روستاییان میباشد.

⬅️ دکتر هادربادی خاطر نشان کرد: در قالب طرح« روستابازار» شرایطی فراهم شده که تولیدات روستایی در قالب فروشگاه های ثابت از طریق امکانات فروشگاهی سازمان تعاون روستایی عرضه شود؛ اما لازم است در ساختار و فرایند تامین، توزیع و بازار رسانی محصولات بازنگری به عمل آید، به گونه ای که حضور تولید کنندگان در تمامی مراحل فوق پررنگ واثر گذار باشد.

⬅️در ادامه مصدقی مدیر استان، ضمن تشریح فعالیتهای غرفه های روستا بازار اظهار کرد: روستا بازار شهرستان نظرآباد 25 بهمن 1400 با حضور مقامات استانی و در فضایی به وسعت 2000 متر زمین و با هدف حذف دلالان ، واسطه ها افتتاح و در حال فعالیت می باشد. با راه اندازی این روستابازارها بهای تمام شده محصولات برای مصرف کننده کاهش می یابد و اشتغالزایی برای روستائیان فراهم می شود.
⬅️وی خاطر نشان کرد: سود واقعی ناشی از فروش محصولات کشاورزی در روستابازار نصیب کشاورزان‌ می شود و هدایت مستقیم محصولات کشاورزی به سمت مصرف کنندگان وضعیت اقتصادی کشاورزان را توسعه و تقویت می کند. بازارهای روستایی باید با هدف خودکفایی کشاورزان و توانمندسازی آنان ایجاد شوند.
⬅️در خاتمه نشست تخصصی در محل دفتر روستابازار با حضور عضو هیات مدیره، مدیر استان البرز، رئیس بازرگانی، رئیس اداره شهرستان نظرآباد، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی کشاورزی دامداران صنعتی شهرستان نظرآباد، در خصوص مسائل و مشکلات روستابازار و غرفه داران و چگونگی برطرف نمودن چالشها و تقویت روستابازار به نکات مهمی اشاره و به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

تعداد مشاهده خبر1319 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block11
Powered by DorsaPortal