برگزاری جلسه شورای اداری مدیریت تعاون روستایی استان بوشهر با حضور مدیران دفتر حقوقی و حراست سازمان مرکزی تعاون روستایی
1401/11/02
⬅️جلسه شورای مدیریت تعاون روستایی استان بوشهر باحضور معاونین و مدیران ستادی برگزار شد.

✅به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان بوشهر : نشست شورای اداری تعاون روستایی استان باحضور مدیران حقوقی و حراست سازمان مرکزی تعاون روستایی، معاونین و مدیران استان بوشهر در سالن جلسات مدیریت برگزار شد.

⬅️در ابتدای جلسه هاشمی معاون اداری ومالی تعاون روستایی استان گزارش مبسوطی از وضعیت نیروی انسانی، امکانات، ظرفیت ها و توانمندیهای موجود و همچنین مشکلات  در تعاون روستایی استان مطالبی را عنوان کرد.

⬅️ وی همچنین گزارشی از عملکرد تعاون روستایی درسال 1400-1401 و اقدامات انجام شده در خصوص بازسازی ساختمان اداری ، پیگیری تخصیص اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای، خرید مباشرتی گندم ، تکمیل، اصلاح و راه اندازی مجتمع بازارچه تعاون روستایی، تامین و نقدینگی منابع بانکی برای واحد بوجاری و فرآوری بذر در شرکت دشتی شهرستان دشتی بیان کرد  .

⬅️هاشمی همچنین گفت: از اقدامات مهمی که سال گذشته توسط اتحادیه ها و شبکه استانی اتفاق افتاد ، افزایش سرمایه اتحادیه تعاون روستایی و تعاونی تولید استان در صندوق توسعه و سرمایه گذاری بخش کشاورزی می باشد.

⬅️هاشمی یادآورشد یکی دیگر از اقدامات اساسی در زمینه خرید توافقی گوجه فرنگی مازاد کشاورزان استان بود که مقدار 12500تن صورت گرفت.

⬅️وی تصریح کرد: ورود اتحادیه های استانی در منطقه برای خرید گوجه فرنگی نشان از اعتماد مردم به تعاون روستایی می باشد که باعث تعادل بخشی وثبات قیمتی گردیده و با جلوگیری از افت قیمت، ضمن حمایت ازکشاورزان ، دست واسطه ها نیزکوتاه شده است.

⬅️معاون اداری ومالی در ادامه یادآورشد: ازدیگر اقدامات مهم درسال گذشته تشکیل و راه اندازی اتحادیه تعاونی مرغداران گوشتی استان  می باشد.

⬅️درادامه این جلسه حسینی رئیس حراست تعاون روستایی استان سخنان خود را در دویخش کلی ،در خصوص اغشتاشات و مسائل امنیتی پیش آمده در جامعه را مطرح  و محکوم نمود و سپس دربخش دیگر درخصوص تحریمها و مسائل اقتصادی موجود در کشور و تاثیرآن برفعالیت اقتصادی شرکت ها مطالبی عنوان کرد.

⬅️ همچنین میروکیلی مدیرکل حراست سازمان مرکزی تعاون روستایی درخصوص مسائل و مشکلات در زمینه محصولات عمده استان(گوجه فرنگی وخرما) و نبود صنایع تبدیلی درشبکه استانی مطالبی را عنوان نمود ولزوم ورود اتحادیه ها به بحث صنایع تبدیلی را یادآورشد.

⬅️ وی همچنین ارتقاء سطح آموزش و کارآفرینی در شبکه را ازجمله عوامل اصلی افزایش عملکرد وفعالیت شرکت هابرشمرد.

⬅️میر وکیلی اظهار داشت: صیانت، حراست و حمایت از همکاران از برنامه های اصلی حراست بوده و اولویت کاری حراست دستگیری و کمک به حوزه کاری کارکنان شبکه می باشد.

⬅️ در ادامه سیدعابدین موسوی مدیرحقوقی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر در خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده توسط همکاران در حوزه کاریشان اظهار داشت: ما در سازمان مرکزی حافظ حقوق تمامی کارکنان بوده و مشکلات گفته شده را پیگیری  می کنیم.

⬅️وی تصریح کرد: همانطور که همه واقف به وظایف حاکمیتی سازمان مرکزی هستیم و سه وظیفه اساسی آن هدایت، نظارت و حمایت است ما آنها را سرلوحه کاریمان در شبکه تعاون روستایی قرارداده ایم.

⬅️موسوی افزود: درسازمان مرکزی همه روزه جلساتی در زمینه جبران هزینه ها، مستند سازی ، اجاره انبار ها و املاک برگزار می گردد و بیان مسایل و مشکلات و پیشنهادات مطرح شده در جلسات استانی به تصمیم گیری ها و مصوبات جلسات سازمان مرکزی کمک مینماید.

⬅️ وی در خصوص تعاونی های فعال و غیرفعال و انحلال شرکتهای غیرفعال اظهار داشت: در سازمان های استانی باید کمیته تعیین تکلیف فعال باشند واولویت بافعال سازی وادغام است.انحلال آخرین مرحله است.

⬅️وی همچنین تاکید کرد: درحوزه انعقاد قراردادها، گرفتن تضامین دقت و توجه بیشتری صورت گرفته شود.

⬅️دراین جلسه به مناسبت گرامیداشت روز زن و تولد حضرت فاطمه زهرا(س) با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از بانوان شاغل در مدیریت استان تقدیر و همچنین در این سفر از املاک و انبارهای استان بازدید به عمل آمد.

تعداد مشاهده خبر1049 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal