مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه:
بانک کشاورزی خانه دوم تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش آن است
1401/10/28
مدیران بانک کشاورزی استان با حضور در دفتر مدیر تعاون روستایی استان باصفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه دیدار و در خصوص مسائل دوجانبه گفتگو و تبادل نظر نمودند.

✅به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه صفایی مدیر تعاون روستایی استان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل تعاون روستایی فعالیت داشته اظهار داشت: ارتباط این بانک با تعاون روستایی باید پررنگ تر شده که نیازمند همکاری دو طرف طبق قوانین و ضوابط موجود است.

⬅️ در ادامه مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر شعب بانک کشاورزی با شبکه تحت پوشش تعاون روستایی استان به منظور پیشبرد اهداف دو طرف در تمامی زمینه ها گردید.

⬅️مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به انجام خریدهای توافقی توسط شبکه تعاونی های روستایی استان اظهار داشت: تمامی این خریدها در قالب حساب های بانک کشاورزی صورت گرفته و امید است در این زمینه بانک کشاورزی با شبکه تعاونی های روستایی همکاری لازم را داشته باشد.

⬅️وی همچنین به مشکل صدور ضمانت‌نامه و همکاری در این خصوص اشاره داشت و افزود: با توجه به اینکه اکثر حسابهای بانکی تشکل‌ها و اتحادیه‌های وابسته به تعاون روستایی در بانک کشاورزی است، خواستار صدور ضمانت‌نامه بانکی برای این تشکل‌ها در سریعترین زمان ممکن گردید.

⬅️در ادامه شرف وندی از مدیران بانک کشاورزی استان خواستار به وجود آمدن ارتباطی تنگاتنگ میان بانک کشاورزی و شبکه تعاونی های روستای
تعداد مشاهده خبر413 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal