توسعه زیر ساختهای شبکه تعاون روستایی استان آذربایجان غربی برای تحقق تولید و اشتغال با حمایت های بانک توسعه تعاون
1401/10/26
مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی در نشست هم اندیشی و هم افزایی با مدیریت شعب بانک توسعه تعاون در استان گفت: تسهیلات بانک توسعه تعاون بمنظور تجهیز و توسعه زیر ساخت های شبکه تعاون روستایی موجب رونق تولیدات کشاورزی استان آذربایجان غربی می‌گردد.

✅میر جمال ساداتی ضمن قدردانی و تشکر از خدمات بانک توسعه تعاون گفت: برنامه‌های بانک توسعه تعاون برای اعطای تسهیلات از محل اشتغال روستایی و تبصره 18 در استان آذربایجان غربی باعث رونق تولیدات کشاورزی خواهد گردید که موجبات حفظ و ایجاد اشتغال را در این بخش فراهم خواهد آورد.

⬅️وی در ادامه ابراز امیدواری نمود با تمهیدات توسعه‌ای بانک‌های استان از جمله بانک توسعه تعاون، استان آذربایجان غربی با توسعه زیر ساخت های شبکه تعاون روستایی و تشکیل و تکمیل زنجیره های تولید به یکی از محورهای اصلی تولید محصولات کشاورزی در سطح ملی نائل گردد.

⬅️ساداتی تصریح کرد: امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه همکاری های مشترک، بانک توسعه تعاون بر اساس رسالتی که بر دوش دارد با حمایت های همه جانبه از تولیدکنندگان، کارآفرینان، صنایع تبدیلی، تشکلهای تخصصی و تعاونی های روستایی بتواند ضمن حفظ اشتغال موجود، توسعه اشتغال و کارآفرینی را به عنوان یکی از ارکان مهم در جامعه، رونق بخشد.

⬅️در ادامه، مدیر شعب بانک توسعه تعاون در استان آذربایجان غربی به ارائه گزارشی از عملکرد موفق این بانک در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و تولیدی از جمله رونق تولید و اشتغال پایدار روستایی و عشایری و مشاغل خانگی پرداخت.

⬅️مهدی درستی، تعامل و هم افزایی با فعالان اقتصادی و شبکه تعاون روستایی را از مهم ترین اهداف بانک بر شمرد و افزود: بسته های حمایتی بانک توسعه تعاون زمینه و بستر مناسبی را جهت بهره مندی تولیدکنندگان و تشکلهای فراگیر بخش کشاورزی فراهم نموده است و این بانک آمادگی دارد تا با بهره گیری از ظرفیت های قانونی و نیروهای جوان و کارآمد، نقش به سزایی را در توسعه رونق اقنصادی استان و همچنین رونق تولید در بخش کشاورزی ایفا کند.

⬅️وی افزود: بانک توسعه تعاون این آمادگی را دارد تسهیلات متنوعی را برای بهسازی و تعمیر واحدهای تولیدی متعلق به شبکه تحت پوشش تعاون روستایی پراخت نماید تا امکان توسعه بیشتر صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان فراهم گردد.

تعداد مشاهده خبر861 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal