بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعاون روستایی از کارخانه آبلیموگیری میناب
1401/10/24
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در جریان سفر به استان هرمزگان به همراه مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های روستائی و کشاورزی ایران و عضو هئیت مدیره این اتحادیه از کارخانه آبلیمو گیری میناب بازدید کردند.

✅به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، رضا نامنی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی به همراه حیدری مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های روستائی و کشاورزی ایران و احمدی عضو هیئت مدیره اتحادیه مرکزی در این بازدید در جریان آخرین وضعیت کارخانه آبلیموگیری مینای و اقدامات صورت گرفته در آن قرار گرفتند.

⬅️ در این بازدید از خطوط تولید، انبارها و واحد اداری بازدید بعمل آمد و راهکارهایی برای استفاده بهینه از این امکانات بررسی شد.

⬅️ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن بازدید از این کارخانه متروکه، گفت: سازمان تعاون روستایی در تلاش است به رسالت خود در راستای توسعه بخش کشاورزی و حمایت از کشاورزان عمل کند.

⬅️ دکتر رضا نامنی با اشاره به محدودیت‌های بسیار در تعاون روستایی اظهار کرد: علیرغم این محدودیت‌ها این سازمان همواره به رسالت خود در راستای توسعه بخش کشاورزی و حمایت از کشاورزان بوده که به عنوان نمونه خریدهای تضمینی پیاز و یا خرید توافقی لیمو از جمله اقدامات سازمان تعاون روستایی در این استان بوده است.

⬅️ وی افزود: برداشتن موانع پیش روی تشکل های تعاون روستایی در راستای افزایش اثربخشی و کارآمدی آنها در دستور کار سازمان و وزارت جهاد کشاورزی است.

⬅️ حیدری مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های روستائی نیز در این بازدید با بیان اینکه این کارخانه چند دهه قبل از واحدهای تولیدی بنام کشور بوده گفت: کارخانه آبلیمو گیری اتحادیه مرکزی میناب متاسفانه از سال 86 تاکنون بنا به دلایل مختلف از جمله بیماری جاروی جادوگر و کمبود لیمو بلااستفاده مانده و از چرخه تولید خارج شده است.

⬅️ حیدری خاطرنشان کرد: به دنبال راه اندازی کارخانه تولید پکتین از لیمو با همکاری شرکت های دانش بنیان در این شهرستان هستیم.

⬅️ کارخانه آبلیموگیری میناب در دهه 60 با مشارکت اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی کشاورزی ایران و اتحادیه تعاونی روستایی میناب راه اندازی و نقش مهمی در تولید اشتغال و افزایش کشت باغات لیمو در شرق هرمزگان داشته است.

تعداد مشاهده خبر1617 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal