فعالسازی روستابازار اسلام آباد غرب با حمایت فرمانداری شهرستان
1401/09/16
در نشستی که با حضور ایرج صفایی مدیر تعاون روستای استان کرمانشاه و کرمی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد بر اهمیت احداث و راه اندازی روستا بازار در این شهر تاکید شد.

⬅️به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه در این نشست که شهردار، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، نمایندگان ادارات بهزیستی، کمیته امداد، میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان حضور داشتند صفایی مدیر تعاون روستایی استان با اشاره به تاکید استاندار محترم و همچنین سیاست وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر اجرای طرح از مزرعه تا سفره و حذف دلالان و واسطه‌ها در ارائه و توزیع محصولات کشاورزی و تولیدی در روستا بدون واسطه به مردم اظهار داشت: این طرح بدون همکاری و مساعدت فرمانداری، شهرداری، اصناف و سایر دستگاه مرتبط اجرایی نخواهد شد .

⬅️در ادامه کرمی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب نیز با اشاره به اهمیت موضوع اظهار داشت: مکانی توسط شهرداری برای اجرای موفق این طرح اختصاص داده شده است.

⬅️در ادامه نمایندگان ادارات بهزیستی، کمیته امداد و میراث فرهنگی شهرستان نیز ضمن حمایت از این طرح، آمادگی خود را به منظور تامین کالاهای تولیدی زیر مجموعه خود اعلام کردند.
تعداد مشاهده خبر1307 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal