معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران:
تعاون روستایی برای حمایت از کشاورزان تلاش می کند
1401/09/02
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در شورای هماهنگی مدیریت تعاون روستایی استان همدان گفت: تعاون روستایی در تلاش است به رسالت خود در راستای توسعه بخش کشاورزی و حمایت از کشاورزان عمل کند.

به گزارش پات، دکتر نامنی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران افزود: محدودیت های بسیاری از جمله کمبود نیروی انسانی، نبود منابع کافی جهت جبران زحمات همکاران و نبود ساختمان های اداری مناسب پیش روی تعاون روستایی قرار دارد اما علیرغم این محدودیت ها این سازمان همواره بدنبال حمایت از کشاورزان بوده است که به عنوان نمونه خرید حمایتی پنبه، زعفران، زیتون در روزهای اخیر از جمله اقدامات سازمان تعاون روستایی در سطح کشور بوده است.

⬅️وی ادامه داد: نگاه تیم مدیریتی جدید سازمان برداشتن موانع پیش روی این سازمان در راستای افزایش اثربخشی و کارآمدی تعاون روستایی کشور است که در این زمینه از حمایت های وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور نیز برخوردار شده است.

⬅️وی خاطر نشان کرد: همکاران با انگیزه به فعالیت خود در تعاون روستایی استان ادامه دهند و یقینا دغدغه های آنان دیده می شود و گام هایی در راستای کاهش مشکلات پرسنلی از سوی تیم مدیریتی سازمان مرکزی برداشته شده است.

⬅️در این جلسه مهندس مسعود اکبری مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان نیز به بیان فرصت ها و ظرفیت های شبکه تعاون روستایی استان همدان پرداخته و همچنین چالش های سازمان تعاون روستایی استان همدان را تشریح کرد.

⬅️همچنین حاضرین به بیان مشکلات و راهکارهای پیشنهادی خود جهت بهبود شرایط پرداختند که از سوی معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان مرکزی نیز مورد استقبال قرار گرفت.

⬅️گفتنی است؛ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان در سفر یک روزه خود به استان همدان از پروژه های مجتمع انباری 30 هزار تنی نهران و ایستگاه بوجاری بذور مختلف اتحادیه تعاون روستایی استان و پروژه دانش بنیان کشت بافت گیاهی اتحادیه تعاونی تولید روستایی استان بازدید کرد.

تعداد مشاهده خبر1749 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block11
Powered by DorsaPortal