خرید حمایتی زعفران در خراسان جنوبی آغاز شد
1401/09/02
مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی از آغاز خرید حمایتی زعفران در چهار مرکز استان خبر داد و گفت: خرید حمایتی زعفران تا دوم بهمن ماه امسال ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان جنوبی، سید حسن رضوی اظهار داشت: خرید حمایتی زعفران از کشاورزان با توجه به آغاز فصل خرید زعفران در خراسان جنوبی از ابتدای هفته جاری در چهار مرکز که تشکلهای تعاونی می باشند آغاز گردیده.

💢وی با بیان اینکه این چهار مرکز در قاین، بیرجند، سرایان و فردوس آماده خرید زعفران از کشاورزان هستند، گفت: در زمان تحویل زعفران، 30 درصد بهای آن نقد پرداخت می‌شود و 70 درصد دیگر قیمت آن بعد از سه ماه پرداخت خواهد شد.

💢رضوی افزود: زعفران خریداری شده از کشاورزان تا سه ماه در اختیار ما قرار دارد و در این مدت اگر کشاورز متمایل به فروش در بازار آزاد با قیمت بیشتر باشد زعفران خود را دریافت کند.

💢رضوی در ادامه گفت: قیمت هر کیلو نگین 41 میلیون و 350 هزار تومان، شبه نگین 33 میلیون تومان، پوشال مرغوب 32 میلیون تومان، پوشال معمولی 31 میلیون تومان و زعفران دسته‌ای (دسته پیچ) 25 میلیون تومان است.

💢خرید حمایتی زعفران تا دوم بهمن ماه امسال ادامه دارد و کشاورزان می‌توانند برای فروش زعفران به این چهار مرکز مراجعه کنند.
تعداد مشاهده خبر1530 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal