خرید حمایتی زیتون فقط از تولیدکنندگان منطقه صورت می گیرد
1401/09/01
شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین در جلسه خرید حمایتی زیتون که با حضور اعضاء کارگروه قبل از ظهر امروز برگزار شد، گفت: در راستای اجرای سیاست های حمایتی دولت در بخش محصولات کشاورزی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، محصول زیتون به صورت حمایتی خریداری خواهد شد.

⬅️این مسئول اظهار کرد: خرید حمایتی زیتون با مسئولیت و نظارت کارگروهی مرکب از رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر تعاون روستایی، مباشر و اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی استان انجام می شود.

⬅️وی ادامه داد: مباشر خرید حمایتی زیتون به نمایندگی از مدیریت تعاون روستایی استان مبادرت به عقد قرارداد با کارخانه های فرآوری زیتون می نماید.

⬅️رحمانی با بیان اینکه حمل میوه زیتون روغنی از محل جمع آوری به کارخانجات روغن کشی است، افزود: خرید حمایتی زیتون فقط از تولیدکنندگان منطقه صورت می گیرد و خرید از عوامل واسطه و دلالان مجاز نیست.

⬅️مدیر تعاون روستایی استان قزوین تاکید کرد: اطلاعات باغداران زیتون و اطلاعات محصول تحویلی آنان، توسط مباشر در سامانه ساتراپ (سامانه خرید و فروش محصولات کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران) ثبت خواهد شد.

⬅️وی با اشاره به کیفیت بالای روغن زیتون در منطقه طارم، اظهار کرد: برای اولین بار در کشور زیتون و روغن آن در سبد کالاهای اساسی قرار گرفته تا به دنبال آن سلامت مردم تضمین شود.
تعداد مشاهده خبر752 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block3031
Powered by DorsaPortal