معاون وزیر جهاد کشاورزی:
گوجه فرنگی استان بوشهر روانه میدان های تهران می شود
1401/08/30
معاون وزیر و رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: باتوجه به وجود 25 تا 30 میدان میوه و تره بار در تهران  به منظور بهبود وضعیت بازار هماهنگی های لازم برای عرضه گوجه فرنگی استان بوشهر انجام شده است.

✅به گزارش پات محمد علی نیکبخت روز شنبه پس از بازدیدی میدانی از مزارع گوجه فرنگی کاران شهرستان دشتستان در نشست جمع بندی افزود:  برهمین اساس باید بر نحوه بارگیری نظارت کامل صورت گیرد تا باری مطلوب به بازار عرضه شود.

⬅️وی با بیان اینکه قیمت گوجه فرنگی برای تازه خوری 6 هزار تومان تعیین شده است گفت: مشکلات گوجه کاران با جدیت بررسی و با پیگیری‌های مستمر در سطح ملی چاره اندیشی می‌شود.

⬅️وی اظهارداشت: مهمترین وظیفه وزارت جهاد کشاورزی حمایت از تولید و تولیدکننده است و همه ظرفیت‌ها در این زمینه به کار گرفته می‌شود.‌

⬅️معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: این حق کشاورزان است که محصول آنها به موقع فروش برود اما همه این مسائل مربوط به وزارت جهاد کشاورزی به تنهایی نیست و دستگاه‌های مختلف در این زمینه تاثیرگذار هستند.

⬅️رئیس سازمان تعاون روستایی اظهار کرد: بوشهر با تولید 600 هزار تن محصول گوجه فرنگی خارج از فصل در زمینه تولید وعرضه این محصول حرف اول را در کشور می‌زند .

⬅️نیکبخت در خصوص الگوی کشت گفت: الگوی کشت بعد از 40 تا 50 سال با همت دولت سیزدهم تهیه و تصویب شده و امروز ستاد الگوی کشت  به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با دبیری وزیرجهاد کشاورزی تشکیل شده است. 

⬅️وی ادامه داد: در زمان حاضر 17 استان پیشرو با توجه به سطح زیر کشت کالاهای اساسی انتخاب شده و جلسه های منظمی تاکنون در استان‌ها از جمله  خوزستان، فارس و همدان تشکیل شده است.

⬅️رئیس سازمان تعاون روستایی تاکید کرد: موضوع الگوی کشت یک موضوع فرابخشی است و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری لازم داشته باشند.
 
خبرنگار: روح الله ابن علیپور 
تعداد مشاهده خبر1372 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal