کارگروه خرید حمایتی زعفران خراسان شمالی تشکیل جلسه داد
1401/08/25
دومین جلسه کارگروه خرید حمایتی زعفران با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر تعاون روستایی، نمایندگان استانداری و نظام صنفی ،کارشناسان تعاون روستایی و جهاد کشاورزی استان تشکیل گردید.

✅به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان شمالی، جلیل رمضانی مدیر تعاون روستایی استان خراسان شمالی، با تاکیدبر لزوم رعایت دستورالعمل نحوه خرید از زعفران کاران خرد، پیشنهاداتی در خصوص چگونگی نحوه خرید زعفران از انبوه خران گل زعفران مطرح نمود که پس از بحث و تبادل نظر بین اعضای حاضر در جلسه، راهکار اجرایی لازم جهت نحوه دریافت اینگونه محموله های انبوه توسط مرکز خرید،تعیین گردید.

⬅️رمضانی گفت: در این طرح پیش بینی شده است، جهت حمایت از کشاورزان، در طول مدت سه ماهی که زعفران نزد اتحادیه تعاونی روستایی است، کشاورز بتواند با درخواست کتبی و بعد از کسر هزینه‌های پرداختی و هزینه‌های جانبی محصول خود را از اتحادیه تعاونی روستایی تحویل گرفته و در بازار بفروش برساند.

⬅️رمضانی با بیان اینکه خرید حمایتی زعفران از اواسط آبان ماه در این استان آغاز شده‌ است افزود: هم اکنون مرکز خرید حمایتی زعفران در شهرستان فاروج بعنوان قطب تولید این محصول در استان فعال بوده و خرید محصول از کشاورزان انجام می گیردکه تاکنون میزان 274 کیلو زعفران خریداری گردیده است و خرید حمایتی زعفران تا پایان دی ماه ادامه دارد.
تعداد مشاهده خبر878 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal