بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از روستا بازار تازه تأسیس و ساختمان اداری استان کرمان
1401/08/24
به گزارش پات، در سفر یک روزه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به استان کرمان از روستا بازار تازه تأسیس استان کرمان و همچنین از ساختمان اداری در دست احداث بلوار امام رضا(ع) بازدید کرد.

⬅️ دکتر نامنی در این بازدید به رفع چالش های ساختمان اداری در دست احداث مدیریت سازمان تعاون روستایی استان کرمان اشاره و به رفع موانع در این خصوص تاکید کرد.

⬅️گفتنی است عملیات ساختمانی پروژه در زمینی به متراژ 5000 متر مربع با زیر بنای 4500 متر مربع از سال 1395 آغاز گردیده و در سال 1396 به دلیل عدم‌ تخصیص اعتبار به حالت نیمه تمام در آمده است.

⬅️دکتر نامنی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در ادامه سفر خود از روستا بازار شبکه تعاون روستایی استان کرمان در شهر کرمان نیز بازدید و از نزدیک فعالیت های تشکل های تعاونی حاضر در این روستا بازار را مورد ارزیابی قرار داد.

⬅️در این بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی ضمن تشکر از مدیر سازمان تعاون روستایی استان خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات نشانگر توانمندی شبکه های تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در تولید و عرضه محصولات کشاورزی در راستای عرضه مستقیم و بدون واسطه تولیدات کشاورزی بوده و می تواند نقش ارزنده‌ای در تنظیم بازار محصولات کشاورزی ایفاد نماید.

⬅️گفتنی است این روستا بازار به عنوان بزرگترین روستا بازار کشور در فضایی به میزان 3 هزار متر مربع با 20 غرفه، محصولات تولیدی کشاورزان عضو تشکل ها و اتحادیه های شبکه تعاون روستایی استان را بدون واسطه به شهروندان کرمانی عرضه می‌کند.

تعداد مشاهده خبر1231 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal