عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در نشست روساء مناطق پنجگانه روابط عمومی های کشور عنوان کرد:
روابط عمومی یک ارتباط فعال و دو سویه با ذی نفعان و دست اندر کاران است
1401/08/22
به گزارش پات، دکتر هادربادی عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در نشست هماهنگی روساء مناطق پنجگانه روابط عمومی های کشور گفت: روابط عمومی یک ارتباط دو سویه است و بایست روابط عمومی ضمن اطلاع رسانی عملکردهای سازمان و شبکه تحت پوشش، به انعکاس نقاط قوت و فرصت های سازمان به مجموعه بپردازد.

⬅️وی با اشاره به نقش مهم و اساسی روابط عمومی ها، دانش افزایی در روابط عمومی را امری مهم دانست و گفت: در راستای ارتقاء دانش در روابط عمومی ها، بازدید از فعالیت های شاخص و موفق شبکه تعاون روستایی و همچنین برگزاری دوره آموزشی مستند سازی اثر گذار میباشد.

⬅️وی با تبیین ابعاد مختلف فعالیت روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی اقدامات سازمان در بخش های مختلف را بیان و انعکاس میدهد اما رضایتمندی مردم از این خدمات سازمان میبایست از قول خود آنها منتشر شود.

⬅️در ادامه این جلسه همچنین مهندس خوشخو مشاور و مدیرکل دفتر حوزه مدیرعامل، روابط عمومی، مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نیز بر نقش روابط عمومی ها در ارتقاء سازمان تاکید کرده و گفت: جایگاه روابط عمومی ها در ساختار سازمان بایست اصلاح شود اما نیروی های توانمند در روابط عمومی نیز می توانند با عملکرد خود در مجموعه جایگاه خود را به اثبات برسانند.

⬅️وی اضافه کرد: شرایط سازمان مرکزی تعاون روستایی بگونه ای است که باید در تصمیم گیری ها و نحوه اطلاع رسانی دقت بیشتری شود تا دچار اشتباه نشویم و بتوانیم جایگاه سازمان را ارتقاء دهیم.

⬅️مهندس خوشخو بر اطلاع رسانی اقداماتی که باعث رضایتمندی مردم از سازمان شده اند تاکید و گفت: اطلاع رسانی ها زمانی صورت گیرد که پروژه یا وعده ای کاملاً عملیاتی شده و مردم بخصوص کشاورزان نتایج آن را بطور ملموس احساس کرده اند.

⬅️در ادامه این نشست ابن علیپور معاون روابط عمومی و اموربین الملل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و مسئولان روابط عمومی استان های خراسان رضوی، کردستان، فارس، گلستان، مرکزی ، لرستان و همدان به اظهار نظر و بیان مشکلات و فرصت های روابط عمومی های تعاون روستایی در سطح کشور پرداختند که کمبود اعتبارات و امکانات لازم و جایگاه روابط عمومی در ساختار سازمان و نیز نحوه تبادل تجربیات مشترک محور های عمده گفتگوی روساء مناطق روابط عمومی مناطق 5 گانه بود.
تعداد مشاهده خبر1546 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal