حضور مدیر کل نظام های بهره برداری در استان مرکزی
1401/06/21
نشست مشترک زارع مدیرکل نظام بهره برداری سازمان مرکزی و رئیس السادات معاون این دفتر با مدیر تعاون روستایی استان مرکزی و مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان برگزار شد.

✅به گزارش پات، در نشست روز پنجشنبه مورخ 17 شهریورماه 1401 با مدیرکل نظام بهره برداری سازمان مرکزی ایران پس از ارائه گزارش از سوی مدیریت استان، مدیرعامل اتحادیه استان و مسئول نظامهای بهره برداری استان ، مسائل و مشکلات حوزه نظام بهره برداری از جمله راه اندازی و اجرای طرح آبیاری تحت فشار مربوط به شرکت فارسیجان مورد بررسی قرار گرفت .

مهندس زارع پس از استماع گزارش های ارایه شده و بحث و بررسی پیرامون هزینه‌های طرح مذکور مواردی را برای رفع موانع موجود تبیین کرد.

وی هدف از تشکیل شرکت های تعاونی تولید را اصلاح ساختار نظام بهره برداری کشاورزی، ارتقاى بهره‌وری عوامل تولید، تخصیص و بهره‌برداری بهینه منابع، افزایش کمی و کیفی تولید محصولات کشاورزی، تحقق کشاورزی پایدار، حفظ محیط زیست، بهبود وضعیت معیشتی و ارتقاء توان اقتصادی کشاورزان ذکر کرد.

در ادامه از انبار تکمیل شده اتحادیه تعاونی تولید استان بازدید به عمل آمد .

زارع در ادامه با حضور در شرکت تعاونی تولید هفتاد قله و بازدید از زیرساخت‌های این شرکت با مهندس نادری مدیر عامل شرکت تعاونی تولید هفتاد قله در مورد عملکرد این شرکت به گفتگو پرداخت.

زارع در حاشیه بازدید از این شرکت گفت: شرکت تعاونی تولید هفتاد قله از شرکت های پیشرو در ارتقا بهروری محصولات کشاورزی در این استان میباشد و با توجه به ظرفیت های موجود در این شرکت می بایست توجه بیشتری به این واحدها شود تا بتوانند از تکنولوژی های مدرن برای بهروری و خدمت رسانی بیشتر به کشاورزان استفاده کنند و از هدر رفت منابع جلوگیری نمایند.

مهندس زارع در ادامه بازدیدهای خود به همراه کلیه همکاران با حضور در شرکت تعاونی تولید کارچان با مهندس حمید ملکی مدیر عامل این تعاونی در مورد عملکرد و مسائل و مشکلات به بحث و گفتگو پرداخت.

مدیر کل نظام های بهره برداری سازمان مرکزی ضمن تشکر از فعالیت ها و تلاش های دکتر هاشمی مدیریت تعاون روستایی استان مرکزی و همکاران ایشان ، دستور پیگیری درخواست های مطرح شده را صادر کرد .

تعداد مشاهده خبر2319 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal