اداره آموزش و توسعه تشکل های سازمان تعاون روستایی استان اصفهان برگزار کرد:
دوره آموزشی حسابداری کشاورزی ویژه حسابداران شبکه تعاونی ها
1401/06/17
دوره آموزشی حسابداری کشاورزی ویژه حسابداران شبکه تعاونی های استان اصفهان با حضور معاونت دفتر توسعه و آموزش تعاون، رئیس اداره آموزش سازمان مرکزی تعاون روستایی، کارشناس دفتر حسابرسی سازمان مرکزی تعاون روستایی و نماینده اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی در مرکز آموزش تعاون اصفهان برگزار گردید.

✅ به گزارش پات، در ابتدای این کارگاه آموزشی مهندس توکلی معاونت دفتر توسعه و آموزش تعاون ضمن تبیین اهمیت و نقش آموزش خصوصاً آموزش مدیران و کارکنان شبکه در رشد و پویایی تعاونی‌ها، بر ضرورت توسعه و تقویت مرکز آموزش تعاون اصفهان تاکید نموده و هر دوره آموزشی برگزار شده را نتیجه یک فرایند و پروسه مشخص و مدون دانسته که مرحله آغازین آن از فراگیران و جامعه هدف شروع شده مبتنی بر نیاز سنجی از فراگیران میباشد.

⬅️دکتر نکویی معاونت اداری و مالی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان نیز ضمن تبیین پتانسیل‌های مرکز آموزش تعاون اصفهان، پیشنهاد تبدیل مرکز آموزش به یک دانشگاه علمی و کاربردی در رشته تعاون و تربیت مدیران عامل حرفه ای بخش تعاون ملی و سایر متخصصین مرتبط و مورد نیاز بخش تعاون در این مرکز را مطرح نمودند.

⬅️در پایان پس از تدریس مباحث مربوط به حسابداری کشاورزی، سوالات فراگیران توسط مدرس دوره و سرکار خانم موسوی کارشناس دفتر حسابرسی سازمان مرکزی تعاون روستایی پاسخ داده شد.

تعداد مشاهده خبر1080 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal