برگزاری نشست مشترک مدیران تعاون روستایی و ارکان صندوق تعاون روستایی ایرانیان منطقه شش
1401/06/12
نشستی با حضور مدیر کل دفتر حسابرسی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، مسئول ساماندهی صندوق تعاون روستایی ایرانیان در سازمان مرکزی، مدیران تعاون روستایی استان های کرمان ،سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد، جنوب کرمان، خراسان جنوبی، مدیر عامل و اعضای هئیت مدیره صندوق تعاون روستایی ایرانیان کشور و مدیر منطقه 6 صندوق به میزبانی سازمان تعاون روستایی استان کرمان در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید.

به گزارش پات، در این نشست مهندس رئیسی مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمان با ارائه گزارشی به صورت پاورپوینت عملکرد شبکه تعاون روستایی استان کرمان و اقدامات شاخص صورت گرفته را در دولت مردمی سیزدهم برای مدعوین و حاضرین درجلسه ارائه داد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمات خواستار هماهنگی و همکاری بیش از پیش صندوق با مجموعه تعاون روستایی شد و تاکید بر لزوم مشارکت صندوق تعاون روستایی ایرانیان با تشکل های تعاونی بالاخص مشارکت در تعاملات بازرگانی گردید.

در ادامه مهندس مصباح مدیرعامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان با ارائه تدوین سیاست ها و برنامه های پیش روی صندوق و همچنین چالش ها و پیشنهادات در جهت ارتقاء جایگاه فعلی صندوق و نقش تشکل‌ها در پیشبرد اهداف سازمانی و صندوق مطالبی را در قالب پاورپوینت ارائه و لزوم بازنگری در قوانین و مقررات صندوق تعاون روستایی ایران را خواستار شد.

مهندس واحدی مدیرکل حسابرسی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نیز مطالبی در خصوص نقاط قوت و ضعف صندوق تعاون روستایی ایرانیان و همچنین سیاست های نظارتی و کنترلی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و تهیه به موقع و به هنگام گزارشات حسابرسی مطالبی را عنوان کرد.

وی همچنین نقش صندوق تعاون روستایی ایرانیان در تعاملات شبکه ای را بسیار مهم خواند.

در ادامه مدیران تعاون روستایی استان های ( سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد و خراسان جنوبی و همچنین مدیران عامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان منطقه 6 کشور با مطالبی در خصوص مسائل، مشکلات، چالش ها و پیشنهاداتی پیرامون ارتقاء جایگاه صندوق تعاون روستایی و نقش نظارت سازمان بحث و تبادل نظر کردند.

در پایان این نشست مهندس بالان مسئول ساماندهی صندوق تعاون روستایی ایرانیان در سازمان مرکزی تعاون روستایی پس از جمع بندی نظرات و پیشنهادات حاضرین اظهار داشت: رویکرد نظارتی سازمان مرکزی و هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان در جهت نقش پر رنگ تشکل ها و عضویت آنها در صندوق تغییر یافته و خواستار هماهنگی همکاری و برنامه‌ریزی لازم تشکل ها و مدیریت های تعاون روستایی با صندوق تعاون روستایی شد و ابراز امیدواری کرد: در بازه زمانی کوتاه مدت شاهد رشد و شکوفایی صندوق و رفع ابهامات در تمام شهرستان های کشور باشیم که در این راستا تدابیر لازم اندیشیده شده و در فاز اجرایی و عملیاتی قرار دارد.

تعداد مشاهده خبر1438 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal