برگزاری جلسه کشاورزی قراردادی برنج در سازمان مرکزی تعاون روستایی
1401/05/08
به گزارش پات جلسه کشاورزی قراردادی برنج "الزامات و انتظارات" در سالن جلسات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با حضور سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، مجری برنج وزارت جهاد کشاورزی، مدیران تعاون روستایی استانهای گلستان، گیلان و مازندران و مدیر عامل اتحادیه مرکزی شرکتهای تعاونی تولید روستایی ایران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه هر یک از استانها گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده و مسائل و چالشهای پیش روی طرح در استان ارائه کردند.

نیکبخت سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نیز به اهم الزامات اجرای این طرح در سطح شبکه تحت پوشش سازمان پرداخت.

وی به شفافیت کامل مالی در کلیه سطوح طرح اشاره کرد و افزود: امروزه راه حل بخش کشاورزی توسعه کشت های قراردادی در سطح تشکل های کشاورزی است چرا که تحقق امنیت غذایی و بهبود معیشت کشاورز و بهره وری تولید هر سه در گرو اجرای درست کشاورزی قراردادی است.

نیکبخت ادامه داد: در این راه سازمان مرکزی حمایت همه جانبه از تشکل مباشر خود به عمل آورده و در کلیه سطوح اقدام به رفع مشکلات و جذب اعتبار برای تشکلهای خود خواهد کرد.

در ادامه نیز مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونیهای تولید ضمن تشکر از زحمات مدیرعامل سازمان در دوران تصدی؛ گفت: این مهم یک فرصت برای کل شبکه است، همچنین اهتمام وی در راستای حفظ سهمیه نهاده شبکه قابل تقدیر است‌.

گفتنی است؛ در این جلسه به بررسی اقدامات استانها و ارزیابی عملکرد پرداخته شد و در انتها قرارداد ما بین استان و اتحادیه مرکزی بازنگری شد.

تعداد مشاهده خبر569 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal