نشست مشترک اتحادیه های سراسری دامداران و دام سبک با شرکت دانش بنیان ویرا واکسن شایا برگزار شد
1400/09/04
در این نشست، دکتر لیاقتی عضو هیات مدیره سازمان هدف از این جلسه را آشنایی طرفین با ظرفیت ها و توان یکدیگر برای همکاری های مشترک برشمرد و اظهار داشت: که فرصت بسیار مناسبی ایجاد شده تا تعاونی ها و اتحادیه های شبکه تحت پوشش سازمان، از محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان به صورت مستقیم استفاده کنند.

⬅️ وی ادامه داد: از طرف دیگر شبکه تعاونی ها بازار خوبی برای این شرکت ها به شمار می رود و سازمان تلاش می کند تا تعامل و همکاری مشترک این این دو مجموعه را فراهم نماید.

⬅️در ادامه، نمایندگان شرکت محصولات و واکسن های تولیدی خود را معرفی کرده و ویژگی های آنها را تشریح و اظهار داشتند که ما ظرفیت تولید سالانه بیش از 250 میلیون دز واکسن را داریم و تولیدات خود را در سه فاز برنامه ریزی کردیم اولویت تولید ما واکسن PPR و اکتیمای، واکسن تب برفکی و همچنین واکسن های باکتریایی است که در سه فاز تولید خواهد شد.

⬅️همچنین نمایندگان اتحادیه های سراسری دامداران و دام سبک ضمن استقبال از ورود شرکت های دانش بنیان به تامین نیازها و نهاده های مورد نیاز دامداران این موضوع را به نفع مصرف کنندگان و هم چنین رونق شرکت های داخلی بر شمرده و تاکید کردند که حتما اتحادیه ها از آن حمایت می کنند و آماده اند تا واکسن های تولید داخل و شرکت های دانش بنیان را جایگزین واکسن های وارداتی نمایند .

⬅️در ادامه نماینده دفتر توسعه و آموزش، آمادگی دفتر را برای برگزاری دوره های آموزشی – توجیهی برای ارکان و اعضای شبکه را اعلام کرد و با ابراز علاقه مندی سازمان برای تعامل بیشتر با شرکت های دانش بنیان و ترویج محصولات این شرکت ها در شبکه را انجام دهند و همچنین این دفتر در نظر دارد تا دوره های آموزشی ویژه ای از شرکت های دانش بنیان و محصولات و خدمات آنها برای معرفی به شبکه تعاونی ها و اتحادیه ها در تقویم آموزشی سال 1401 سازمان بگنجاند.

تعداد مشاهده خبر1554 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block11
Powered by DorsaPortal