توزیع آردخبازی و خانه پزی، توسط شبکه تعاونی های روستایی استان گیلان ازابتدای
1400/09/02




به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان گیلان ، به نقل از مدیر تعاون روستایی استان گیلان؛ ازابتدای سالجاری تاکنون 89 هزارتن آرد خبازی و خانه پزی توسط شبکه تعاونی روستایی استان گیلان، در سطح شهرها و روستاهای استان بجز شهر رشت، توزیع گردیده است.
مدیرتعاون روستایی استان گیلان با اعلام این خبر بیان کرد: درراستای ارائه خدمات توسط شبکه گسترده ی تعاونیهای روستایی و برای کمک به تامین نیاز شهروندان عزیزگیلانی، آرد توسط شبکه ی تعاونی روستایی توزیع می گردد و هم اکنون این وظیفه در سطح شهرها و روستاهای استان گیلان درحال اجرا است.
مهندس عباس جعفرپور در تبیین عوامل اجرایی این طرح چنین گفت: اتحادیه تعاونی روستایی استان بعنوان مباشر، وظیفه ی توزیع آرد را از طریق 15 اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستانی (وبطوراختصاصی؛ یک شرکت تعاونی روستایی ) در سراسر مناطق شهری وروستایی استان گیلان بجز شهر رشت، برعهده دارد.
وی همچنین با بیان این مطلب که شبکه تعاونی روستایی مطابق اساسنامهی خود قادر به ارائه خدمات متنوعی است، گفت:
توزیع آرد در مناطق شهری و روستایی استان، با عنایت به سابقه ی طولانی شبکه تعاونی روستایی استان، به لحاظ وجود امکانات مناسب نگهداری و حمل در دوردست ترین نقاط توسط شبکه یاد شده انجام می گیرد، که براین اساس از ابتدای سالجاری تاکنون، حدود 89 هزارتن، آرد خبازی و خانه پزی در سطح نانواییهای شهری و روستایی استان توزیع شده است.
گفتنی است سالانه مقدار 143 هزارتن آرد توسط شبکه گسترده تعاونی روستایی استان گیلان توزیع می گردد.

تعداد مشاهده خبر579 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block3031
Powered by DorsaPortal