پرداخت بهای خرمای استعمران آغاز شد / خرید خرمای تضمینی استعمران از مرز 18 هزار تن گذشت
1400/08/19
*
معاون فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: دولت خود را متعهد به حمایت از کشاورزان می داند و در خرید تضمینی خرمای استعمران با مداخله هوشمند و بهنگام، مانع از وارد شدن ضرر و زیان به کشاورزان گردید.
به گزارش پات؛ دکتر قاسم عرب با اشاره به اینکه در حال حاضر با تامین اعتبار صورت گرفته آهنگ پرداخت به نخلداران آغاز شده و بر اساس چک لیست های بارگذاری شده بر روی سامانه، تعداد یک هزار و 747 سند کارسازی و پرداخت آن انجام شده است افزود: سایر پرداخت ها در فرایند آماده سازی و بارگذاری مستندات بر روی سامانه قرار دارند.
وی ادامه داد: خرید تضمینی خرمای استعمران با دستور وزیرجهاد کشاورزی و پیگیری های مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از نخلداران آبادان، ماهشهر، خرمشهر و کارون انجام شده و در دوره اجرای طرح، بالغ بر 18 هزار تن خرما با درجه کیفیت متفاوت (یک ، دو، سه) از نخلداران خریداری گردید.
معاون فنی و بازرگانی سازمان مرکزی افزود: علی‌رغم کمبود اعتبارات، کار جهادی در دولت انجام شده است و پرداخت پول نخلداران در استان خوزستان شروع شده است و بزودی با تمامی نخلداران تسویه حساب خواهد شد.
تعداد مشاهده خبر725 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal