نقش توسعه بخش فرهنگ در ارتقای جایگاه سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
1400/08/19
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با تاکید بر توسعه بخش فرهنگی شبکه تعاون روستایی را یک سازمان تجارت گستر و هوشمند گستر قلمداد کرد*

✅به گزارش پات؛ دکتر اسماعیل قادری‌فر در جلسه معارفه نماینده ولی‌فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران که صبح امروز 18 آبان با حضور حجه الاسلام و المسلمین ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و قبادی مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان مرکزی برگزار شد با تاکید بر توسعه فرهنگی شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی گفت: ما باید متولی خوبی برای این عرصه باشیم چرا که سازمان تعاون روستایی یک سازمان تجارت گستر و هوشمند گستر است و برای تنظیم بازار کشاورزی منظور ما کسب حلال می‌باشد .

⏪وی ادامه داد: در راستای ارتقاء کسب و کار و افزودن برکت و عاقبت به خیری کارکنان شبکه، ارکان تجارت دینی واقتصادی در حوزه نمایندگی ولی فقیه باید در جریان و اثربخش باشد وتبدیل به برنامه عملیاتی بشود.

⏪به گفته این مقام مسئول با اختصاص منبع واعتبارات مناسب می‌توان کارنامه درخشانی در فرهنگ دینی و ارکان جامعه پایه‌ریزی کرد.

⏪وی ادامه داد: باید در سازمان تعاون مرکزی روستایی در بستر مجازی کلاس اخلاق، هم برای مدیران و هم برای کارکنان داشته باشیم وهمچنین نمازجماعت پرشور تر از گذشته برگزار گردد.


🔰 *نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:*

*♦️سازمان تعاون روستایی نیاز به ارتقا ونشاط بیشتر در برابر فشارهای اقتصادی ومعیشتی دارد*

⏪حجه‌الاسلام والمسلمین ربانی ضمن عرض تبریک به دکتر قادری‌فر که به شبکه تعاون روستایی پیوستند و همچنین طلب مغفرت برای مرحوم ولدبیگی، گفت: باید تلاش کنیم تا در نظام اقتصادی سرباز گونه عمل کنیم.

⏪وی خاطر نشان کرد: حجه‌ الاسلام قبادی از روحانیون باسابقه در عرصه های مختلف به خصوص عرصه فرهنگی است وخداوند برکاتش را بیشتر قرار بدهد تا وی بتواند با استفاده از اندیشه وتدبیر واستفاده از فرهیختگان داخل مجموعه اجرایی موفق داشته باشد.

⏪وی اضافه کرد: ما در یک نبرد اقتصادی هستیم که با تلاش مضاعف و کار جهادی برای کم کردن فشارهای اقتصادی مردم، تولید، فرآوری وتوزیع محصولات کشاورزی در شبکه سازمان تعاون روستایی در الویت باشد.


🔰 *از منابع تعاون برای ایجاد اشتغال استفاده شود*

🔽نماینده ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: از مجموعه دانش بنیان‌ها به عنوان ظرفیت استفاده شود و با تمام ظرفیت در کنار همکاران محترم سازمان باشیم و با روحیه انقلابی بتوانیم به جامعه خدمت کنیم.
تعداد مشاهده خبر747 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal